Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 07:54Godmorgon!
Hoppas de väntar Jessie.
Godmorgon!
Hoppas de väntar Jessie.
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 08:17God Morgon! Ska till läkare idag och sen blir det lunch med en kompis i Gamla Stan.
Ha en toppen alla singlar, nu verkar det mesta av snön ha smält bort 🙂
God Morgon! Ska till läkare idag och sen blir det lunch med en kompis i Gamla Stan.
Ha en toppen alla singlar, nu verkar det mesta av snön ha smält bort 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 08:19Camilla: Håller tummarna vid läkarbesöket!
Camilla: Håller tummarna vid läkarbesöket!
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 08:20Tack! Har lite känningar av en förkylning som kan vara i tilltagande 🙁
Tack! Har lite känningar av en förkylning som kan vara i tilltagande 🙁
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 08:27Kaffet är klart så nu blir det frukost för mig.
Ha en toppendag alla singlar och Go Morrn!
Kaffet är klart så nu blir det frukost för mig.
Ha en toppendag alla singlar och Go Morrn!
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 08:51God morgon! Kall cykeltur till jobbet. Lätt snöfall när jag cyklade blev väldigt mycket kraftigare snöfall så fort jag kom innanför dörren. Ibland har man tur :-).
God morgon! Kall cykeltur till jobbet. Lätt snöfall när jag cyklade blev väldigt mycket kraftigare snöfall så fort jag kom innanför dörren. Ibland har man tur :-).
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 07:43Ny dag! Mulet men jag är ledig och kan göra vad jag vill eller ingenting. Jag börjar med frukost och sen ska jag ut på ett långpass, få se hur långt det blir.
I går kväll såg jag en räv utanför huset, jag vet inte om h*n var ute efter katten som strök fö
Ny dag! Mulet men jag är ledig och kan göra vad jag vill eller ingenting. Jag börjar med frukost och sen ska jag ut på ett långpass, få se hur långt det blir.
I går kväll såg jag en räv utanför huset, jag vet inte om h*n var ute efter katten som strök fö
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 08:39Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 13:40Hade vi bott grannar Camilla skulle jag gärna gjort dej sällskap. Jag är också ledig i dag.
Hade vi bott grannar Camilla skulle jag gärna gjort dej sällskap. Jag är också ledig i dag.
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 13:48Det hade varit trevligt Ingela. Det blev ett fint pass och solen sken fast det var lite kallt i luften. Skönt med långärmad tröja 🙂
Det hade varit trevligt Ingela. Det blev ett fint pass och solen sken fast det var lite kallt i luften. Skönt med långärmad tröja 🙂