Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 08:20God Morgon!
Hoppas ni får en toppendag alla singlar och singlor, här ska det krängas sekunda varor för gott ändamål. Sen får det bli en lugn kväll.
God Morgon!
Hoppas ni får en toppendag alla singlar och singlor, här ska det krängas sekunda varor för gott ändamål. Sen får det bli en lugn kväll.
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 09:17Jag har ÄNTLIGEN bytt lås 😀
Jag har ÄNTLIGEN bytt lås 😀
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2012, 09:20Till kyskhetsbältet?
Till kyskhetsbältet?
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 10:20Hahaha Ja, det förra gick sönder.
Hahaha Ja, det förra gick sönder.
Quote from Rasmus Olsson on 21 April 2012, 10:29Någon var våldsam och desperat?
Någon var våldsam och desperat?
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 08:15Här var det morgon för 1,5 timmar sen av oklar anledning. Somnade först efter 01.00 (spännande CD-bok) men det är som det är.
Med kaffe, äggröra och bacon i magen, macka snart i magen och morgontidning i näven hälsar jag er God Morgon denna mulna dag. Sä
Här var det morgon för 1,5 timmar sen av oklar anledning. Somnade först efter 01.00 (spännande CD-bok) men det är som det är.
Med kaffe, äggröra och bacon i magen, macka snart i magen och morgontidning i näven hälsar jag er God Morgon denna mulna dag. Sä
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 09:05Morrn! Från ett mulet Stockholm. Ingen snö eller regn i alla fall. Det är alltid något. 🙂
Morrn! Från ett mulet Stockholm. Ingen snö eller regn i alla fall. Det är alltid något. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 09:07Godmorgon från ett lika mulet Södertälje. Det är drygt 6 plus så vi lär väl slippa snö iaf.
Godmorgon från ett lika mulet Södertälje. Det är drygt 6 plus så vi lär väl slippa snö iaf.
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 09:11God morgon! Klockan ringde 8.00. Tror det regnar här. Jag är inte dösugen på att ge mig ut och springa...
God morgon! Klockan ringde 8.00. Tror det regnar här. Jag är inte dösugen på att ge mig ut och springa...
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 09:30God morgon! Ingen ordning alls här just nu...sovit länge både igår och idag. Men skönt var det, nu lite yoga och sedan söndagsfrukost. En löprunda i Älvsjöskogen för att testa "snuv"formen senare i dag.
God morgon! Ingen ordning alls här just nu...sovit länge både igår och idag. Men skönt var det, nu lite yoga och sedan söndagsfrukost. En löprunda i Älvsjöskogen för att testa "snuv"formen senare i dag.