Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 07:46gick av i morse, nu är det bara en förmiddagshelg kvar innan semestern 😉
så nu är det godnatt, jag hoppas solen skiner även när jag vaknar..
(och Helene, städningen gällde här hemma.. 😉 fast klart skönt med städat innan man går på semester...)
gick av i morse, nu är det bara en förmiddagshelg kvar innan semestern 😉
så nu är det godnatt, jag hoppas solen skiner även när jag vaknar..
(och Helene, städningen gällde här hemma.. 😉 fast klart skönt med städat innan man går på semester...)
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 09:07God Morgon till de flesta!
Grå himmel som inte matchar min sinnesstämning, jag har börjat positiva vecka på bästa sätt 🙂
God Morgon till de flesta!
Grå himmel som inte matchar min sinnesstämning, jag har börjat positiva vecka på bästa sätt 🙂
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 05:47God Morgon, fattade inte vad som hände när kl ringde 5.10. Fick för mig att jag redan jobbat förmiddag och att jag var ledig. Det stämde dock så nu äter jag frukost och det är snart dags att gå till jobbet.
God Morgon!
God Morgon, fattade inte vad som hände när kl ringde 5.10. Fick för mig att jag redan jobbat förmiddag och att jag var ledig. Det stämde dock så nu äter jag frukost och det är snart dags att gå till jobbet.
God Morgon!
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 06:10God morgon. Själv är jag redan på jobbet nu.
God morgon. Själv är jag redan på jobbet nu.
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 07:19God morgon!
Jag vaknade klockan fem och tänkte "hoppas inte klockan är sju för det GÅR inte att gå upp nu". Sedan somnade jag om.
God morgon!
Jag vaknade klockan fem och tänkte "hoppas inte klockan är sju för det GÅR inte att gå upp nu". Sedan somnade jag om.
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 07:40🙂
Morrn! Härligt svalt och om man bortser från fukten så är det riktigt skönt. Idag kan det gärna få vara så här. 😀
🙂
Morrn! Härligt svalt och om man bortser från fukten så är det riktigt skönt. Idag kan det gärna få vara så här. 😀
Quote from Rasmus Olsson on 10 July 2012, 07:43Kaffe!
Kaffe!
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 09:15God morgon!
Nu är det slut på semestern, tillbaka till böckerna...!
God morgon!
Nu är det slut på semestern, tillbaka till böckerna...!
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 09:32Hmm..jag trodde du var ledig hela sommaren Linda.
Hmm..jag trodde du var ledig hela sommaren Linda.
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 10:11Celos: Det beror på hur man definierar "ledig"... (#)
Celos: Det beror på hur man definierar "ledig"... (#)