Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 09:08Gomorron!
Idag är jag trött. *gäsp* Bara 3 timmar kvar till rast...
Gomorron!
Idag är jag trött. *gäsp* Bara 3 timmar kvar till rast...
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 09:34God Morgon! Mulet i Kallhäll men det gör inget, jag är HEMMA 😀
Fast det var lite varmt, jag har bott i svala källaren i Bayern och en svala alperna de senaste två veckorna 😉 Får väl vara nöjd med att jag inte har gått upp i vikt under semestern trots
God Morgon! Mulet i Kallhäll men det gör inget, jag är HEMMA 😀
Fast det var lite varmt, jag har bott i svala källaren i Bayern och en svala alperna de senaste två veckorna 😉 Får väl vara nöjd med att jag inte har gått upp i vikt under semestern trots
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 11:23Mattias: Okej, det kanske inte går över fullständigt (särskilt inte med tanke på hur lättväckt det kan vara ibland) men det går definitivt i ide och behovet känns inte av längre. Om det då alltså inte blir väckt av något eller någon...
Mattias: Okej, det kanske inte går över fullständigt (särskilt inte med tanke på hur lättväckt det kan vara ibland) men det går definitivt i ide och behovet känns inte av längre. Om det då alltså inte blir väckt av något eller någon...
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 14:44Hmm...undrar om Jessie och Mattias pratar om olika saker...;)
Hmm...undrar om Jessie och Mattias pratar om olika saker...;)
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 15:16Det tror jag nog inte
🙂
Det tror jag nog inte
🙂
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 16:05*räcker över några tapetrullar till Jessie* Vill du ha klistret också? 😉
*räcker över några tapetrullar till Jessie* Vill du ha klistret också? 😉
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 17:04Nej, det tror inte jag heller att vi gör.
Men bara för att vara ytterligare klar - jag pratade INTE om att renovera lägenheten. 😉
Nej, det tror inte jag heller att vi gör.
Men bara för att vara ytterligare klar - jag pratade INTE om att renovera lägenheten. 😉
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 18:22Nej INTE jag heller. 😉
Linda: Tack, men nej tack. Jag har tapeter på väggarna hemma så det räcker faktiskt. 🙂
Nej INTE jag heller. 😉
Linda: Tack, men nej tack. Jag har tapeter på väggarna hemma så det räcker faktiskt. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 July 2012, 08:56Gomorron!
Termosen är fylld, ishinken likaså, glasrutorna putsade, rödmöglet bortskurat och kassan på plats. När skönsången på min mobil tystnar öppnar jag dörren.
Ha en bra dag singlar! Puss på er! (L)
Gomorron!
Termosen är fylld, ishinken likaså, glasrutorna putsade, rödmöglet bortskurat och kassan på plats. När skönsången på min mobil tystnar öppnar jag dörren.
Ha en bra dag singlar! Puss på er! (L)
Quote from Funbeat user on 7 July 2012, 08:58God Morgon!
Mulet i Kallhäll, jag får väl stå för solskenet och sprida värme och glädje till mina medmänniskor så gott jag kan 😉 Ska till Second Hand idag men inte ansvara så det känns lite märkligt men samtidigt skönt.
Ha en toppendag ni med!
God Morgon!
Mulet i Kallhäll, jag får väl stå för solskenet och sprida värme och glädje till mina medmänniskor så gott jag kan 😉 Ska till Second Hand idag men inte ansvara så det känns lite märkligt men samtidigt skönt.
Ha en toppendag ni med!