Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Morning!
Trodde det skulle bli sol idag men nu är det nästan jämngrått. Fast mina vita ben får sig kanske lite UV strålning i alla fall.

Näe, huvudvärksväder (hoppas det lättar), min körlärare dök inte upp och ingen frukost på jobbet (t-)

Ingen bra början Kat, men förhoppningsvis blir den bättre. 🙂

God och god, men nu är det iaf dags för återbesök för Stella och det är nog en bra sak trots allt, för jag vill ju ändå veta om medicinen hjälper henne eller inte.

Jo, det blir det nog. Kommer nog markera rätt tydligt för min körlärare dock att det där inte är okej.

Ibland känns det som att jag skulle göra ett mycket bättre jobb i jeans.. Men ikväll blir det rosé, brännboll och 4 juli-firande på Djurgården 🙂

Gomorron!
Har hunnit med att inte äta frukost, inte orkat sminka mig och ställt iordning mitt lilla spa. Nu har jag slagit upp oprtarna och förväntade mig värsta kön med barnfamiljer men ingen har kommit. Hallåååå? Var är alla? Oroväckande är det.
Men jag

God morgon, trodde att det skulle bli en jobbig förmiddag men ack så fel jag hade.
Nu sitter jag här och är rätt nöjd (utan uppenbar anledning) och produktiv. Det går bra nu och sedan blir det AW

jag hade ställt klockan på tidigt för jag ville ute och fota, men jag insåg att jag behövde sovmorgon.. så nu äter jag frukost 😉

Hoppla! Supersen frukost, Helen 😉

Verkar som om du behövde den där sovmorgonen...
Härligt 🙂

Gomorron!
Sitter i mässen och äter gröt och tittar ut över havet. Tur det är ljust, annars hade jag nog somnat. (H)
Hoppas ni får en härlig dag idag!