Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 08:27Gomorron! Klarblå himmel och solsken. Här ska cyklas. (H:)
Gomorron! Klarblå himmel och solsken. Här ska cyklas. (H:)
Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 09:44Morning! Cyklas och solas ska det göras idag. Fotboll i kväll såklart! 🙂
Morning! Cyklas och solas ska det göras idag. Fotboll i kväll såklart! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 08:35God morgon! Två veckor till semester, två veckor utan hjärtat (L)
På tåget, haft första körlektionen på 1,5 månad och med nya körläraren. Det gick bra. Får motorstopp när jag blir stressad och vill iväg fort annars går det toppen 🙂 Vill inte ens tänka på
God morgon! Två veckor till semester, två veckor utan hjärtat (L)
På tåget, haft första körlektionen på 1,5 månad och med nya körläraren. Det gick bra. Får motorstopp när jag blir stressad och vill iväg fort annars går det toppen 🙂 Vill inte ens tänka på
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 09:04God morgon! Ser ut som att jag blir kvar i 08-land en vecka till och måste ha mer semester! Va? Inga sympatier?! *spelar chockad* 😉
God morgon! Ser ut som att jag blir kvar i 08-land en vecka till och måste ha mer semester! Va? Inga sympatier?! *spelar chockad* 😉
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 09:40Gomorron! Vaknade med värre träningsvärk än igår! Nog för att jag gillar träningsvärk. Jagmenar, det ska ju kännas att man har tränat. men hur ska jag nu klara av ett dubbelt yogapass och orka cykla och lämna kompisens löpartights som hon glömde här?? Blö
Gomorron! Vaknade med värre träningsvärk än igår! Nog för att jag gillar träningsvärk. Jagmenar, det ska ju kännas att man har tränat. men hur ska jag nu klara av ett dubbelt yogapass och orka cykla och lämna kompisens löpartights som hon glömde här?? Blö
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 10:25Stackars dig Linda! 😉
Nina: Det går nog. Du är väl en stark kvinna. 😉
Stackars dig Linda! 😉
Nina: Det går nog. Du är väl en stark kvinna. 😉
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 08:11Morrn morrn
http://hd.se/inrikes/2012/07/02/3-000-ton-ketchup-stoldbyte/
Önskar dessa tjuvar en god grill-sommar 🙂
Morrn morrn
http://hd.se/inrikes/2012/07/02/3-000-ton-ketchup-stoldbyte/
Önskar dessa tjuvar en god grill-sommar 🙂
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 08:26Hahaha (t+)
Hahaha (t+)
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 08:43Gooooooooood morgon! Strålande sol, klarblå himmel och djupblått vatten utanför fönstret idag! 😀
Gooooooooood morgon! Strålande sol, klarblå himmel och djupblått vatten utanför fönstret idag! 😀
Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 07:40Gomorron
Gomorron