Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 21:22Bättre du kommer tillbaka hit Anna. 🙂
Bättre du kommer tillbaka hit Anna. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 23:13Jag tror varenda Göteborgare är på din linje Celos. De ser nog fram mot att jag lämnar stan.
Jag tror varenda Göteborgare är på din linje Celos. De ser nog fram mot att jag lämnar stan.
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 05:00God morgon! 🙂
Vilken natt som helst nu ska jag sova mer än 4 timmar.Med flit.
Japp! (H)
God morgon! 🙂
Vilken natt som helst nu ska jag sova mer än 4 timmar.
Med flit.
Japp! (H)
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 05:06Morning
Morning
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 07:42Guten morgen.
En såndär dag då jag inte har något alls planerat. Egentligen skulle jag ha domstolsförhandlingar idag, men de blev inställda igår av motparten. *surt*
Så vad ska man hitta på idag då?
Träna?
Guten morgen.
En såndär dag då jag inte har något alls planerat. Egentligen skulle jag ha domstolsförhandlingar idag, men de blev inställda igår av motparten. *surt*
Så vad ska man hitta på idag då?
Träna?
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 08:14Morrn! Kan någon vänlig själ ge mig en ny rygg?
Morrn! Kan någon vänlig själ ge mig en ny rygg?
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 08:55Morsning!
Nu blir det frukost och sedan ett gym-pass. Jag tror att jag skulle kunna vänja mig vid att inte jobba 😉
Morsning!
Nu blir det frukost och sedan ett gym-pass. Jag tror att jag skulle kunna vänja mig vid att inte jobba 😉
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 14:12godmorgon! så skönt att ha sovit ordentligt efter att jag sov dåligt igår
godmorgon! så skönt att ha sovit ordentligt efter att jag sov dåligt igår
Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 07:58God morgon!! Vilken solig vacker morgon och jag är på strålande humör 😀
Jag vill träna! På lördag...
God morgon!! Vilken solig vacker morgon och jag är på strålande humör 😀
Jag vill träna! På lördag...
Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 08:04Godmorgon här också, en underbart solig dag som gör mig på gott humör. Vill också träna och får göra det till kvällen... jiiihoo!! (H)
Godmorgon här också, en underbart solig dag som gör mig på gott humör. Vill också träna och får göra det till kvällen... jiiihoo!! (H)