Quote from Funbeat user on 21 June 2012, 08:27Japp Celos 🙂
Japp Celos 🙂
Quote from Funbeat user on 21 June 2012, 08:37GOOOOD MOOOORGON!! SOL! (H) (och ja, jag skriker)
Kommer bli en lite stressig dag med jobb, hämtning av barn, packning men när jag väl sitter på landet ikväll med ett glas vin och en god bok så kommer jag njuuuuta 🙂
GOOOOD MOOOORGON!! SOL! (H) (och ja, jag skriker)
Kommer bli en lite stressig dag med jobb, hämtning av barn, packning men när jag väl sitter på landet ikväll med ett glas vin och en god bok så kommer jag njuuuuta 🙂
Quote from Funbeat user on 21 June 2012, 08:39God morgon från ett soligt Gnesta, skönt att vara på landet:)
God morgon från ett soligt Gnesta, skönt att vara på landet:)
Quote from Funbeat user on 21 June 2012, 08:44Det stod en burk med "maple syrup" på mitt bord i morse från min chef som varit i Toronto. För någon vecka sedan var han i Italien och då fick jag en stor parmesanost. Han sa att han börjar känna sig som en feeder.. 😉
Det stod en burk med "maple syrup" på mitt bord i morse från min chef som varit i Toronto. För någon vecka sedan var han i Italien och då fick jag en stor parmesanost. Han sa att han börjar känna sig som en feeder.. 😉
Quote from Andras Matolcsy on 21 June 2012, 08:51God morgon!
Solen skiner, bilen är packad med tält o kajak, nu drar jag och firar midsommar
Glad midsommar alla
God morgon!
Solen skiner, bilen är packad med tält o kajak, nu drar jag och firar midsommar
Glad midsommar alla
Quote from Funbeat user on 21 June 2012, 17:13fast det var inte många grader i gnesta i morse..
fast det var inte många grader i gnesta i morse..
Quote from Funbeat user on 22 June 2012, 08:19God morgon från ett soligt S-tälje, dags för en tripp på cykeln innan firandet startar.
God morgon från ett soligt S-tälje, dags för en tripp på cykeln innan firandet startar.
Quote from Rasmus Olsson on 22 June 2012, 08:30Sätt på värmen i Gnesta, är där om nåra timmar. Ska cukla till Malmköping.
Sätt på värmen i Gnesta, är där om nåra timmar. Ska cukla till Malmköping.
Quote from Funbeat user on 22 June 2012, 09:07Morrn! Soligt och lite blåsigt. Morgonens 3 km löpning var riktigt skön. 😀
Morrn! Soligt och lite blåsigt. Morgonens 3 km löpning var riktigt skön. 😀
Quote from Funbeat user on 22 June 2012, 09:14God Morgon denna underbart soliga morgon!
God Morgon denna underbart soliga morgon!