Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 09:00God Morgon!
Ska få en bokleverans från kompisens syster, sen tror jag att väskan är full och tungt. Inte lätt när kompisen vill ha choklad, ostkaka och digestivekex. IKEA har tydligen börjat sälja sin egen och den duger inte. Tur att hon även önskar sig
God Morgon!
Ska få en bokleverans från kompisens syster, sen tror jag att väskan är full och tungt. Inte lätt när kompisen vill ha choklad, ostkaka och digestivekex. IKEA har tydligen börjat sälja sin egen och den duger inte. Tur att hon även önskar sig
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 09:49Nämen usch Camilla, du kan inte ta med ostbågar. Tänk om påsen går sönder och alla äckliga ostbågar rinner ut i din väska och stinker. Ta inte risken. Jag varnar dig!
Nämen usch Camilla, du kan inte ta med ostbågar. Tänk om påsen går sönder och alla äckliga ostbågar rinner ut i din väska och stinker. Ta inte risken. Jag varnar dig!
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 12:26Jag tycker det är bättre att jag tar ostbågarnas plats så att du inte råkar ut för det som Johanna skriver. 😉
Jag tycker det är bättre att jag tar ostbågarnas plats så att du inte råkar ut för det som Johanna skriver. 😉
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 13:31men celos är det inte bättre att du tar en egen stol då och inte camillas handbagage? 😉
men celos är det inte bättre att du tar en egen stol då och inte camillas handbagage? 😉
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 13:44Johanna, vad gör man inte för vänner...... Men jag packar i fulväskan 😉
Johanna, vad gör man inte för vänner...... Men jag packar i fulväskan 😉
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 13:46Helen: Visst hade det varit bättre, men jag är inte medbjuden så jag måste på något sätt smita ner i handbagaget. 😉
Helen: Visst hade det varit bättre, men jag är inte medbjuden så jag måste på något sätt smita ner i handbagaget. 😉
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 05:07Morning
Morning
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 05:55Packad och resklar, lite frukost 🙂
Ha det toppenbra alla singlar 😀
Packad och resklar, lite frukost 🙂
Ha det toppenbra alla singlar 😀
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 08:53Gomorron!
Jag har jobbat en timma redan och ska strax slå upp portarna. 🙂 Det är fint väder ute så jag hoppas på en finfin försäljning idag. Mycket öl ska dom dricka tycker jag. 😉 (=mer lön till mig)
Puss på er!! (H:)
Gomorron!
Jag har jobbat en timma redan och ska strax slå upp portarna. 🙂 Det är fint väder ute så jag hoppas på en finfin försäljning idag. Mycket öl ska dom dricka tycker jag. 😉 (=mer lön till mig)
Puss på er!! (H:)
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 17:28Camilla, joddla högt så jag hör dig från Mont Blanc!
Camilla, joddla högt så jag hör dig från Mont Blanc!