Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 05:14För ovanlighetens skull..... GOD morgon!!
För ovanlighetens skull..... GOD morgon!!
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 07:03God morgon, första semesterdagen, blir en båtutflykt ut i den Stockholmska skärgården
God morgon, första semesterdagen, blir en båtutflykt ut i den Stockholmska skärgården
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 07:10Gomorron. Nu är det måndag...
Gomorron. Nu är det måndag...
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 07:18God Dag! Jag låg och drog mig, kände mig utvilad när jag gjort det. När jag klev upp så var klockan strax efter 5.
God Dag! Jag låg och drog mig, kände mig utvilad när jag gjort det. När jag klev upp så var klockan strax efter 5.
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 07:49Hahaha!!! Det var till att vara uppe med tuppen, Camilla. Själv vaknade jag med ett ryck och trodde jag försovit mig. Men klockan var bara 7 och larmet hade bara gått två gånger.
Nu städar jag.
Hahaha!!! Det var till att vara uppe med tuppen, Camilla. Själv vaknade jag med ett ryck och trodde jag försovit mig. Men klockan var bara 7 och larmet hade bara gått två gånger.
Nu städar jag.
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 08:32Härligt! Morrn här också!
Härligt! Morrn här också!
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 08:58Vi försov oss, jättesen, sa hej då till ledsen tjej och nu maximal otur med pendeln. Hoppas det blir bättre på jobbet. Men den här veckan är det midsommar! 😀
Vi försov oss, jättesen, sa hej då till ledsen tjej och nu maximal otur med pendeln. Hoppas det blir bättre på jobbet. Men den här veckan är det midsommar! 😀
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 09:05God morgon 🙂
Måndag, tisdag, onsdag, vad är det för dag idag? Eller vänta, jag bryr mig ju inte för jag har SEMESTER den här veckan!! 😀
Nu, mot gymmet!
God morgon 🙂
Måndag, tisdag, onsdag, vad är det för dag idag? Eller vänta, jag bryr mig ju inte för jag har SEMESTER den här veckan!! 😀
Nu, mot gymmet!
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 12:01och jag har lördag idag även om jag först när jag vaknade var övertygad om att jag var på jobbet(!?)
och jag har lördag idag även om jag först när jag vaknade var övertygad om att jag var på jobbet(!?)
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 12:13Ehm.. är det dags att vakna nu? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/shy.gif
Kroppen reagerar inte som förväntat på VR-ansträngningen. Musklerna säger knappt halv sju, men huvudet?? Migrän två dagar i rad och kan (tydligen??) sova hur län
Ehm.. är det dags att vakna nu? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/shy.gif
Kroppen reagerar inte som förväntat på VR-ansträngningen. Musklerna säger knappt halv sju, men huvudet?? Migrän två dagar i rad och kan (tydligen??) sova hur län