Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 17:36godmorgon ska jag väl säga... låg och somnade ifrån ett sudoko på gräsmattan utanför huset.. jag vaknade av att en man stod och ropade på mig " är du död?"
godmorgon ska jag väl säga... låg och somnade ifrån ett sudoko på gräsmattan utanför huset.. jag vaknade av att en man stod och ropade på mig " är du död?"
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 17:44Helen: JA! skulle du ha svarat. 🙂 Vad förvånad han skulle ha blivit.
Helen: JA! skulle du ha svarat. 🙂 Vad förvånad han skulle ha blivit.
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 18:12😉
😉
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 18:38Det var väl en omtänksam man!
Det var väl en omtänksam man!
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 19:45väcka mig från de döda..
väcka mig från de döda..
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 22:52Jo, det var väl snällt. Eller hade du trevligare på andra sidan 😉
Jo, det var väl snällt. Eller hade du trevligare på andra sidan 😉
Quote from Funbeat user on 21 June 2012, 07:13Morrn! Sol ute än så länge här i storstan. Skönt med långhelg!
Morrn! Sol ute än så länge här i storstan. Skönt med långhelg!
Quote from Funbeat user on 21 June 2012, 07:37Morrn morrn, oj vad gött med sovmorgon 🙂
Morrn morrn, oj vad gött med sovmorgon 🙂
Quote from Funbeat user on 21 June 2012, 07:57Det var en ordentligt en Heff. 🙂
Det var en ordentligt en Heff. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 June 2012, 08:21Gomorron!
Det här är tortyr! Att behöva gå upp 6.30 varje dag även på jobbet. (#) Jag är van att börja jobba kl 10!! Ett skitschema är vad jag har. 🙁 Men jag går på rast kl 11 och då ska jag passa på att gubbsova lite på soldäck. Det är fint väder idag
Gomorron!
Det här är tortyr! Att behöva gå upp 6.30 varje dag även på jobbet. (#) Jag är van att börja jobba kl 10!! Ett skitschema är vad jag har. 🙁 Men jag går på rast kl 11 och då ska jag passa på att gubbsova lite på soldäck. Det är fint väder idag