Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 15:08Jag är lite sen men nu loggar jag ut från jobbdatorn (i alla fall tom månd då jag har bakjour) men sen så 🙂
Ha en trevlig semester Mattias. 😀
Jag är lite sen men nu loggar jag ut från jobbdatorn (i alla fall tom månd då jag har bakjour) men sen så 🙂
Ha en trevlig semester Mattias. 😀
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 15:19Tack detsamma Celos!
Tack detsamma Celos!
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 16:16Celos: Bakjour, är det när man står stand-by ifall nån behöver bakverk lite akut?
Isf vill jag beställa kärleksmums. (H)
Celos: Bakjour, är det när man står stand-by ifall nån behöver bakverk lite akut?
Isf vill jag beställa kärleksmums. (H)
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 20:35Gör dubbelsats tack 😉
Gör dubbelsats tack 😉
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 20:51Nina & Camilla: om det ändå vore så. Men det är bara tråkigt jobb-göra eftersom det inte finns någon annan som kan göra mitt jobb under nästa vecka. Men förhoppningsvis blir det inte så mycket. Mest att kolla av mejlen och så.
Nina & Camilla: om det ändå vore så. Men det är bara tråkigt jobb-göra eftersom det inte finns någon annan som kan göra mitt jobb under nästa vecka. Men förhoppningsvis blir det inte så mycket. Mest att kolla av mejlen och så.
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 05:10God morgon! 🙂
Nu får jag snart gå hem från jobbet! (t+)
God morgon! 🙂
Nu får jag snart gå hem från jobbet! (t+)
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 09:01från Kallhäll.
Det ser kallt ut men jag har inte stuckit ut näsan ännu, kvällspass idag och några timmar på Second Hand först. Bäst att ladda med kaffe 🙂
från Kallhäll.
Det ser kallt ut men jag har inte stuckit ut näsan ännu, kvällspass idag och några timmar på Second Hand först. Bäst att ladda med kaffe 🙂
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 09:11Morrn!
Solen skiner och jag har just ringt min chef och försökt få ledigt på måndag. Håll tummarna!
Morrn!
Solen skiner och jag har just ringt min chef och försökt få ledigt på måndag. Håll tummarna!
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 09:18(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 09:29God morgon från ett strålande väder! Klarblå himmel och friskt i luften. Inte ens jag saknar regnet en dag som denna! 😀 På schemat: Tvätta, träna, projektpyssla 🙂
*håller tummarna för Nina*
God morgon från ett strålande väder! Klarblå himmel och friskt i luften. Inte ens jag saknar regnet en dag som denna! 😀 På schemat: Tvätta, träna, projektpyssla 🙂
*håller tummarna för Nina*