Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 10:36Godmorgon! Det ser faktiskt ut som om solen skiner här...
Godmorgon! Det ser faktiskt ut som om solen skiner här...
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 09:07Gomorron!
Jag har försovit mig. En timma! (#) Har aldrig varit så snabb ur sängen förut. Innan fötterna landande på golvet hade jag hälften av kläderna på mig redan. Haha!
Det har även sina nackdelar att ha ett självständigt jobb där ingen har koll på n
Gomorron!
Jag har försovit mig. En timma! (#) Har aldrig varit så snabb ur sängen förut. Innan fötterna landande på golvet hade jag hälften av kläderna på mig redan. Haha!
Det har även sina nackdelar att ha ett självständigt jobb där ingen har koll på n
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 09:21Rackarns vad du var snabb ur sängen, finns säkert nån tävling för det som du kan vinna 🙂
Jag har just ätit blåbär med grädde, snart blir det kaffe och macka till frukost. Kvällspass igen och det är bra att konstatera att det inte passar mig, jag vänder
Rackarns vad du var snabb ur sängen, finns säkert nån tävling för det som du kan vinna 🙂
Jag har just ätit blåbär med grädde, snart blir det kaffe och macka till frukost. Kvällspass igen och det är bra att konstatera att det inte passar mig, jag vänder
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 09:27Kände att det här var en sån där morgon då jag hade lust att ropa GOD MORGON till hela världen, men efter Camillas påminnelse om vilken värld vi lever i så blev jag lite dämpad.
Ska försöka fördela uppmäkrsamheten en stund mellan min egna lilla lyckobub
Kände att det här var en sån där morgon då jag hade lust att ropa GOD MORGON till hela världen, men efter Camillas påminnelse om vilken värld vi lever i så blev jag lite dämpad.
Ska försöka fördela uppmäkrsamheten en stund mellan min egna lilla lyckobub
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 09:31Anna, det är en God Morgon! Solen skiner, jag har ett jobb att gå till (inte alltid kul på en söndag) och vi har alla saker som vi får vara tacksamma för 🙂 Det tänker jag på när jag läser och hör om eländet i världen.
Anna, det är en God Morgon! Solen skiner, jag har ett jobb att gå till (inte alltid kul på en söndag) och vi har alla saker som vi får vara tacksamma för 🙂 Det tänker jag på när jag läser och hör om eländet i världen.
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 09:38Usch för Oslo förra året. Båda mina syskonbarn jobbade i Oslo den dagen.
När jag hörde om det på tv så gick jag in på BBC och hittade ett nyhetsklipp. Jag hade inte fått tag på syrran och kunde inte kolla om syskonbarnen var ok. 16 sek in i klippet fryse
Usch för Oslo förra året. Båda mina syskonbarn jobbade i Oslo den dagen.
När jag hörde om det på tv så gick jag in på BBC och hittade ett nyhetsklipp. Jag hade inte fått tag på syrran och kunde inte kolla om syskonbarnen var ok. 16 sek in i klippet fryse
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 09:40Du har helt rätt Camilla. Det är viktigt att vi kan hitta balansen och uppskatta det vi har samtidigt som vi inte glömmer bort de som har det svårt bara för att de befinner sig långt bort från oss geografiskt.
Du har helt rätt Camilla. Det är viktigt att vi kan hitta balansen och uppskatta det vi har samtidigt som vi inte glömmer bort de som har det svårt bara för att de befinner sig långt bort från oss geografiskt.
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 09:42Usch vilken skräck innan du fått veta att de var välbehållna.
Usch vilken skräck innan du fått veta att de var välbehållna.
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 06:38Gomorron!
Idag får jag äntligen åka hem!! Yeeey! 😀
Gomorron!
Idag får jag äntligen åka hem!! Yeeey! 😀
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 06:46GOD Morgon!!! Nu börjar sommaren och min semester. Bara 43 min kvar sen ska jag sova och vakna friiii!
GOD Morgon!!! Nu börjar sommaren och min semester. Bara 43 min kvar sen ska jag sova och vakna friiii!