Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 17:14Tack tack 🙂 Jag har semester den här och nästa också så det blir inte så mycket Kungsholmen (antagligen). Lite putt över att Mini-SATS på Södra stn verkar ha stängt på torsdag när jag tänkt träna. Känner mig så fruktansvärt otränad och har abstinens nu
Tack tack 🙂 Jag har semester den här och nästa också så det blir inte så mycket Kungsholmen (antagligen). Lite putt över att Mini-SATS på Södra stn verkar ha stängt på torsdag när jag tänkt träna. Känner mig så fruktansvärt otränad och har abstinens nu
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 05:43Ny dag, nya möjligheter!
Förmiddagspass på det sjuka huset, sen blir det grillkväll hos bästa vännerna i Jakan. Vi har inte setts sen i maj så det ska bli trevligt 🙂
Ny dag, nya möjligheter!
Förmiddagspass på det sjuka huset, sen blir det grillkväll hos bästa vännerna i Jakan. Vi har inte setts sen i maj så det ska bli trevligt 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 08:54Morrn! Ett soligt Stockholm i sin bästa skrud. Varmt kommer det att bli. Återstår att se vad dagens planer blir för något. Kanske årets första dopp. 🙂
Morrn! Ett soligt Stockholm i sin bästa skrud. Varmt kommer det att bli. Återstår att se vad dagens planer blir för något. Kanske årets första dopp. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 09:32Morning OJ vilken fantastisk morgon 😀 hur gött som helst
Morning OJ vilken fantastisk morgon 😀 hur gött som helst
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 11:51Morrn!
Idag har jag sovit lääänge. Vaknade med huvudvärk from hell och är nästan illamående. Solen står högt på himlen och jag ville göra något vettigt av den här dagen. Men som det känns nu vill jag bara gå och lägga mig igen. (#) Jag är sönderstressad a
Morrn!
Idag har jag sovit lääänge. Vaknade med huvudvärk from hell och är nästan illamående. Solen står högt på himlen och jag ville göra något vettigt av den här dagen. Men som det känns nu vill jag bara gå och lägga mig igen. (#) Jag är sönderstressad a
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 07:48Vaknade utvilad före larmet, bra eftersom jag somnade efter 01. När en harkrank flyger i sovrummet låter det som ett flygplan (#)
Vaknade utvilad före larmet, bra eftersom jag somnade efter 01. När en harkrank flyger i sovrummet låter det som ett flygplan (#)
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 08:00Morrn! Rätt seg idag och mina ben värker efter gårdagens löptur. Hungrig är jag också.
Morrn! Rätt seg idag och mina ben värker efter gårdagens löptur. Hungrig är jag också.
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 09:30Morrn!
Jag måste sluta sova så länge på dagarna! (#) Och barnen sover fortfarande. Jisses, vart ska det här sluta?
Morrn!
Jag måste sluta sova så länge på dagarna! (#) Och barnen sover fortfarande. Jisses, vart ska det här sluta?
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 09:46Nina, det är sommar ju
Nina, det är sommar ju
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 09:56God morgon!
Nina, jag förstår fullkomligt! (#)
God morgon!
Nina, jag förstår fullkomligt! (#)