Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Tack tack 🙂 Jag har semester den här och nästa också så det blir inte så mycket Kungsholmen (antagligen). Lite putt över att Mini-SATS på Södra stn verkar ha stängt på torsdag när jag tänkt träna. Känner mig så fruktansvärt otränad och har abstinens nu

Ny dag, nya möjligheter!
Förmiddagspass på det sjuka huset, sen blir det grillkväll hos bästa vännerna i Jakan. Vi har inte setts sen i maj så det ska bli trevligt 🙂

Morrn! Ett soligt Stockholm i sin bästa skrud. Varmt kommer det att bli. Återstår att se vad dagens planer blir för något. Kanske årets första dopp. 🙂

Morning OJ vilken fantastisk morgon 😀 hur gött som helst

Morrn!
Idag har jag sovit lääänge. Vaknade med huvudvärk from hell och är nästan illamående. Solen står högt på himlen och jag ville göra något vettigt av den här dagen. Men som det känns nu vill jag bara gå och lägga mig igen. (#) Jag är sönderstressad a

Vaknade utvilad före larmet, bra eftersom jag somnade efter 01. När en harkrank flyger i sovrummet låter det som ett flygplan (#)

Morrn! Rätt seg idag och mina ben värker efter gårdagens löptur. Hungrig är jag också.

Morrn!

Jag måste sluta sova så länge på dagarna! (#) Och barnen sover fortfarande. Jisses, vart ska det här sluta?

Nina, det är sommar ju

God morgon!

Nina, jag förstår fullkomligt! (#)