Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon! Ser ut att bli en strålande dag.
Kajken är lastad på bilen, mat, tält och lite reservkläder är nedpackat. Nu är jag redo för en kanonhelg i Fjällbackas skärgård 🙂

God morgon från ett soligt Södertälje.
Dags att packa väskan för en tripp till Norberg.

Morrn!

Underbart väder och jag ska iväg till skärgården och tälta på en strand med 30 andra. Och ikväll blir det kräftor runt elden:-)

Hoppas ni hade en rolig helg Helena. Vädret var i alla fall perfekt för en skärgårdsvistelse, så även på Blidö.

God morgon! Hantverkare som kommer vid sju har en tendens att få mig ur sängen tidigare... Extra roligt sedan när de efter två minuter säger "den där byter vi ut" och går. All this for nothing? Så nu fick jag en massa extratid. 🙂

God morgon! Fjärde sovmorgonen den här veckan (vilket betyder att jag går upp någon gång mellan 8 och 9) (#) Jag kanske borde gå upp när jag vaknar första gången istället, dvs vid 4...?

Mattias: de kommer ju i alla fall på utsatt tid. Här får man "mellan 8-16" och har tur om de kommer alls.

Linda: kl 4 låter ju alldeles förträffligt. Tänk vad mycket du kommer att få gjort och du kan gå hem tidigar. 😉

Celos: Men det är ju så varmt och skönt i sängen... "Bara fem minuter till" du vet! 🙂

Celos: Teoretiskt har du rätt. Att det sedan tog fyra veckor från det att jag felanmälde hos hyresvärden till dess de ringde upp mig, det talar vi tyst om. 😉

Linda: du får skaffa en spn dör väckarklocka som Kalle Anka har på jualfon. Då går det garanterat inte att znoosa. 🙂