Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 08:04God morgon! Här regnar det (L). Har legat och lyssnat på regnet i någon timma nu. Dags att ta tag i dagen nu kanske? 😉
God morgon! Här regnar det (L). Har legat och lyssnat på regnet i någon timma nu. Dags att ta tag i dagen nu kanske? 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 08:37God morgon.
Lite frukost sedan åka och se över/reparera hummertinorna så att allt är klart inför premiären
God morgon.
Lite frukost sedan åka och se över/reparera hummertinorna så att allt är klart inför premiären
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 08:40God Morgon!
Idag är det dax för Midnattsloppen, någon som vet var man bäst genar när man blir trött (utan att någon märker det;))?
God Morgon!
Idag är det dax för Midnattsloppen, någon som vet var man bäst genar när man blir trött (utan att någon märker det;))?
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 08:53Morrn! Dagen börjar med tvättstugan (tack för det Zeeke). Snart frukost och sedan försöka bemästra tävlingnerverna inför midnattsloppet. Har i alla fall lyckats klura ut vilken starttid jag har. Alltid något. 🙂
Morrn! Dagen börjar med tvättstugan (tack för det Zeeke). Snart frukost och sedan försöka bemästra tävlingnerverna inför midnattsloppet. Har i alla fall lyckats klura ut vilken starttid jag har. Alltid något. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 09:03Godmorgon!!
Tvätt, städning, löpning planerat idag. Tjoohoo för mitt glammiga liv 😉
Godmorgon!!
Tvätt, städning, löpning planerat idag. Tjoohoo för mitt glammiga liv 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 09:11Anna, springer du också Midnattsloppet?
Anna, springer du också Midnattsloppet?
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 09:31Ooh nej. När ni springer står jag brevid med en öl i handen 😉
Men träna måste jag ju ändå. Idag blir det långt och långsamt.
Ooh nej. När ni springer står jag brevid med en öl i handen 😉
Men träna måste jag ju ändå. Idag blir det långt och långsamt.
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 09:51Anna, vet du var du kommer stå?
Anna, vet du var du kommer stå?
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 10:03Nä, har du bra förslag?
Min tanke var att flytta på mig under loppet, allt för att stötta Celos så många gånger som möjligt och fånga upp henne när hon ramlar ihop efter målgång 😉
Nä, har du bra förslag?
Min tanke var att flytta på mig under loppet, allt för att stötta Celos så många gånger som möjligt och fånga upp henne när hon ramlar ihop efter målgång 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 10:04Anna: (H:)
Anna: (H:)