Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 10:20Någon som kan fånga upp mig om jag faller ihop INNAN målgång?
Någon som kan fånga upp mig om jag faller ihop INNAN målgång?
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 12:48Helena: Skaffa en FB-flagga så jag känner igen dig så skall jag nog ta hand om dig. 🙂
Helena: Skaffa en FB-flagga så jag känner igen dig så skall jag nog ta hand om dig. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 14:30Men du är ju själv ute i spåret och startar senare, så du kommer inte hinna fånga upp mig:-(
Men du är ju själv ute i spåret och startar senare, så du kommer inte hinna fånga upp mig:-(
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 15:08Har mutat en bunt härliga människor att springa i samma startgrupp som mig, och med min kirurgs ledord "se till att INGEN puttar på dig" tänkte jag använda dem som en skyddsvägg - inspiration från amerikansk fotboll?
Min uppladdning består av att tämja
Har mutat en bunt härliga människor att springa i samma startgrupp som mig, och med min kirurgs ledord "se till att INGEN puttar på dig" tänkte jag använda dem som en skyddsvägg - inspiration från amerikansk fotboll?
Min uppladdning består av att tämja
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 04:36Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 05:45God Morgon från ett mulet Kallhäll, dags att åka till jobbet.
God Morgon från ett mulet Kallhäll, dags att åka till jobbet.
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 05:55God Morgon, verkar blåsigt i dag. Får jobba mig varm om det behövs.
God Morgon, verkar blåsigt i dag. Får jobba mig varm om det behövs.
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 05:57God morgon! Vindstilla och klar himmel här, men Norrmännen lovar regn under dagen. Ha en bra dag allihopa!
God morgon! Vindstilla och klar himmel här, men Norrmännen lovar regn under dagen. Ha en bra dag allihopa!
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 07:13Morrn! nu blir det att kavla upp ärmarna på jobbet. Posthögen är nu ett minne blott. Nu är det dags för alla mejl och fakturor....
Morrn! nu blir det att kavla upp ärmarna på jobbet. Posthögen är nu ett minne blott. Nu är det dags för alla mejl och fakturor....
Quote from Rasmus Olsson on 22 August 2012, 07:57Kaffe i Malmköping. Bara Odd och jag här, men han jobbar på tunnelbanan, så hans tidhållning är inte som för oss andra människor.
Bara datapyssel. Få fart på två gamla XP-burkar som inte varit igång på 2-3 år. Ni kan tänka er hur många uppdateringar det
Kaffe i Malmköping. Bara Odd och jag här, men han jobbar på tunnelbanan, så hans tidhållning är inte som för oss andra människor.
Bara datapyssel. Få fart på två gamla XP-burkar som inte varit igång på 2-3 år. Ni kan tänka er hur många uppdateringar det