Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 08:52Haha, kanske inte lika djupgående som du skulle behöva Skye. 🙂
Haha, kanske inte lika djupgående som du skulle behöva Skye. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 08:53Då finns det inga andra alternativ än att ta en liten whiskey ikväll! Mums...
Då finns det inga andra alternativ än att ta en liten whiskey ikväll! Mums...
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 08:57Låter gott det. 🙂
Låter gott det. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 10:38Camilla: Jag vaknade också till det underbara ljudet! (H:) Sen somnade jag visst om och höll på att missa ett möte på jobbet (#).
God morgon på er förresten!
Camilla: Jag vaknade också till det underbara ljudet! (H:) Sen somnade jag visst om och höll på att missa ett möte på jobbet (#).
God morgon på er förresten!
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 09:29God Morgon, passade på att sova ut när den inte är bokad för nåt jobb. Fast jag har att göra, helgen är bokad så jag ska passa på att handla och tvätta. Ska försöka komma ut i svampskogen, kantarellerna har fått stå ifred alldeles för länge 😉
Ha en topp
God Morgon, passade på att sova ut när den inte är bokad för nåt jobb. Fast jag har att göra, helgen är bokad så jag ska passa på att handla och tvätta. Ska försöka komma ut i svampskogen, kantarellerna har fått stå ifred alldeles för länge 😉
Ha en topp
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 08:15God morgon! Hur tidigt får man börja borra i taket tro? 😉
God morgon! Hur tidigt får man börja borra i taket tro? 😉
Quote from Fredric Lagerström on 25 August 2012, 08:20God morgon!
Tycker du kan glädja dina grannar med slagborren nu på morgonen, Anna.
Inget går upp mot att vakna till ljudet av kombinationen slagborr/betong 🙂
God morgon!
Tycker du kan glädja dina grannar med slagborren nu på morgonen, Anna.
Inget går upp mot att vakna till ljudet av kombinationen slagborr/betong 🙂
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 08:21Med en slagborr så river jag nog taket och kan hälsa på hos grannen om jag vill. Det är vass i väggarna här! 😉
Med en slagborr så river jag nog taket och kan hälsa på hos grannen om jag vill. Det är vass i väggarna här! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 25 August 2012, 08:37Tror det brukar heta klockan 9 på helger.
Tror det brukar heta klockan 9 på helger.
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 08:49Morning. Lite frulle sedan några mil på hojen. Klarblå himmel så blir en fika nere i Kullavik på vägen
Morning. Lite frulle sedan några mil på hojen. Klarblå himmel så blir en fika nere i Kullavik på vägen