Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 08:529 min kvar då 😉
9 min kvar då 😉
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 09:02God Morgon från ett soligt Kallhäll!
Trodde det skulle bli regn idag men jag hoppas att solen skiner på oss i Bellmanstafetten, min plan är att persa 😉
Ha en fin dag. Anna, är du laddad?
God Morgon från ett soligt Kallhäll!
Trodde det skulle bli regn idag men jag hoppas att solen skiner på oss i Bellmanstafetten, min plan är att persa 😉
Ha en fin dag. Anna, är du laddad?
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 08:30God Morgon!
Sov gott efter en dag ute i det fina vädret. Nu är det inte lika fint men det är skönt det med 🙂 Ha en toppendag alla singlar!
God Morgon!
Sov gott efter en dag ute i det fina vädret. Nu är det inte lika fint men det är skönt det med 🙂 Ha en toppendag alla singlar!
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 08:48God morgon!
Har ju redan varit vaken ett bra tag och hunnit äta frukost och morgonsurfa och säkerhetskopiera pappas älskade filer till en extern hårddisk så nu är det alldeles strax dags att ge sig ut på en liten morgonrunda. Löparskor=ON! 😀
God morgon!
Har ju redan varit vaken ett bra tag och hunnit äta frukost och morgonsurfa och säkerhetskopiera pappas älskade filer till en extern hårddisk så nu är det alldeles strax dags att ge sig ut på en liten morgonrunda. Löparskor=ON! 😀
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 05:09Godmorgon! (H)
Nu kommer snart avlösningen så jag får stämpla ut och gå hem och lägga mig. 🙂
Godmorgon! (H)
Nu kommer snart avlösningen så jag får stämpla ut och gå hem och lägga mig. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 05:53God Morgon!
Trött efter en intensiv tävlingshelg, mer sånt 🙂 Just det, jag måste ju träna också 😉 Det blir det på Runday i kväll.
God Morgon!
Trött efter en intensiv tävlingshelg, mer sånt 🙂 Just det, jag måste ju träna också 😉 Det blir det på Runday i kväll.
Quote from Fredric Lagerström on 27 August 2012, 07:57God morgon!
Tjoho, det är måndag morron!
En ny härlig arbetsvecka väntar!! Dax att trampa iväg.
Tjohoo!!! zzzzz 😉
God morgon!
Tjoho, det är måndag morron!
En ny härlig arbetsvecka väntar!! Dax att trampa iväg.
Tjohoo!!! zzzzz 😉
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 08:19Morrn! Från ett regnigt Stockholm. Men det gör inget. Kroppen kom ur sängen i alla fall. 🙂
Morrn! Från ett regnigt Stockholm. Men det gör inget. Kroppen kom ur sängen i alla fall. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 10:03God morgon!
Den här singlan gick och la sig som en 08a men vaknade som Örebroare. Blandade känslor inför detta men nu är adressändringen gjord i alla fall. Ingen återvändå *ödessymfoni* Åtminstone inte förrän avhandlingen är klar...
God morgon!
Den här singlan gick och la sig som en 08a men vaknade som Örebroare. Blandade känslor inför detta men nu är adressändringen gjord i alla fall. Ingen återvändå *ödessymfoni* Åtminstone inte förrän avhandlingen är klar...
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 16:03Linda: Vilket år som helst alltså? *duckar och flyr* (H)
Linda: Vilket år som helst alltså? *duckar och flyr* (H)