Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 17:56Celos: Jag vaknar ju hellre tidigt av ett vänligt kvinnligt "god morgon" än av två aldrig så ärtiga tjugo-plus-killar med stora redskap. 😉 Nu fixade de förhoppningsvis problemet, så jag kan inte klaga alltför mycket.
Celos: Jag vaknar ju hellre tidigt av ett vänligt kvinnligt "god morgon" än av två aldrig så ärtiga tjugo-plus-killar med stora redskap. 😉 Nu fixade de förhoppningsvis problemet, så jag kan inte klaga alltför mycket.
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 20:23Mattias: Du skulle ha skickat dem till mig. 😉
Mattias: Du skulle ha skickat dem till mig. 😉
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 20:46Ja, eller hit? Faktum är att jag tror att vi är många som vill ha unga hantverkare på besök. Jag menar.. vem vill inte få de där jobbiga "to do"-grejjerna i hemmet åtgärdade liksom?
Ja, eller hit? Faktum är att jag tror att vi är många som vill ha unga hantverkare på besök. Jag menar.. vem vill inte få de där jobbiga "to do"-grejjerna i hemmet åtgärdade liksom?
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 22:39Får jag välja tar jag gärna besök av hantverkaren, men så särskilt ung behöver han inte vara. I det här fallet tror jag på "lagom" ålder är bättre för erfarenhetens skull. 😉
Får jag välja tar jag gärna besök av hantverkaren, men så särskilt ung behöver han inte vara. I det här fallet tror jag på "lagom" ålder är bättre för erfarenhetens skull. 😉
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 05:18Morrn! Från ett regnigt Stockholm. Rätt mysigt ljud egentligen, i alla fall om man sitter inne med frukosten. Väntar på att Bauhaus skall öppna så jag kan köpa målartvätt till taket. Skall snart slipa de spacklade skarvarna.
Sakta men säkert...
Anna och
Morrn! Från ett regnigt Stockholm. Rätt mysigt ljud egentligen, i alla fall om man sitter inne med frukosten. Väntar på att Bauhaus skall öppna så jag kan köpa målartvätt till taket. Skall snart slipa de spacklade skarvarna.
Sakta men säkert...
Anna och
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 06:16Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 08:09Celos: Du tar detta med morgonsminkning på största allvar, hör jag. Målartvätt och slipa till de skarvar som blivit när du spacklade dig. Foundation är för mesar. 😉
Celos: Du tar detta med morgonsminkning på största allvar, hör jag. Målartvätt och slipa till de skarvar som blivit när du spacklade dig. Foundation är för mesar. 😉
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 08:24Mattias: haha, den var bra. Nu är ju jag en sådan skönhet att det inte behövs särskilt mycket spackel elle foundation. 😉
Celos (ena katten) har just lagts sig på bordet med hela nosen i espressokoppen. Inte bara för att nosa lite, utan hela nosen är ned
Mattias: haha, den var bra. Nu är ju jag en sådan skönhet att det inte behövs särskilt mycket spackel elle foundation. 😉
Celos (ena katten) har just lagts sig på bordet med hela nosen i espressokoppen. Inte bara för att nosa lite, utan hela nosen är ned
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 08:27Mattias: vad gör du uppe med tuppen en lördagsmorgon?
Mattias: vad gör du uppe med tuppen en lördagsmorgon?
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 09:23Celos: Du kanske kan ana hur det är: tio i sju en vardagsmorgon när klockan ringer - trött som en gasell som just gjort en iron man, men klockan kvart över sju en helgmorgon när jag får sova - plinkiplonk vad hela kroppen var pigg då. 🙂
Celos: Du kanske kan ana hur det är: tio i sju en vardagsmorgon när klockan ringer - trött som en gasell som just gjort en iron man, men klockan kvart över sju en helgmorgon när jag får sova - plinkiplonk vad hela kroppen var pigg då. 🙂