Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 08:48God Morgon från ett soligt Kallhäll 🙂
Kvällspass idag och vi ska redovisa ett arbete vi har gjort på Arbetsplatsträffen i em, få se hur diskussionerna blir. Sen är det arbete 5 dagar till, får se till att sova ordentligt och köra några pass inför näst
God Morgon från ett soligt Kallhäll 🙂
Kvällspass idag och vi ska redovisa ett arbete vi har gjort på Arbetsplatsträffen i em, få se hur diskussionerna blir. Sen är det arbete 5 dagar till, får se till att sova ordentligt och köra några pass inför näst
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 08:41Frukost innan kvällspass, mulet här i Kallhäll. Jag ska hinna med en runda innan jag åker till stan. Ha en bra dag 🙂
Frukost innan kvällspass, mulet här i Kallhäll. Jag ska hinna med en runda innan jag åker till stan. Ha en bra dag 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 08:45God morgon allihopa! Nytränad, nyduschad och nyfrukostad på jobbet. En mycket bra start på dagen. Morgonträning är helt klart bäst!
God morgon allihopa! Nytränad, nyduschad och nyfrukostad på jobbet. En mycket bra start på dagen. Morgonträning är helt klart bäst!
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 08:43God morgon. Att somna på soffan och vakna kl 4 är inte att rekommendera (#)
God morgon. Att somna på soffan och vakna kl 4 är inte att rekommendera (#)
Quote from Fredric Lagerström on 8 September 2012, 09:12God morgon. Att ligga vaken till kl halv fyra för att gå upp till jobbet kl 6 är heller ingen höjdare...
God morgon. Att ligga vaken till kl halv fyra för att gå upp till jobbet kl 6 är heller ingen höjdare...
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 09:15God Morgon, ännu en ny dag!
God Morgon, ännu en ny dag!
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 09:17Aadu, nej verkligen inte. Plötsligt känns min variant inte så dum ändå...
Aadu, nej verkligen inte. Plötsligt känns min variant inte så dum ändå...
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 11:08godmorgon, är helt död, eftersom jag har sprungit, vandrat i amazonas och spelat schack i natt...
godmorgon, är helt död, eftersom jag har sprungit, vandrat i amazonas och spelat schack i natt...
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 11:16Haha, vad flitig du är. 😀
Haha, vad flitig du är. 😀
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 11:18God morgon!
Helen: Attans vad du är effektiv när du sover! 😉
God morgon!
Helen: Attans vad du är effektiv när du sover! 😉