Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 11:25Helen: tog du några bilder i Amazonas? 😉
Helen: tog du några bilder i Amazonas? 😉
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 11:29självklart fotade jag oxå!
ja känns som att jag inatt var mer effektiv än vad jag kommer vara idag!
självklart fotade jag oxå!
ja känns som att jag inatt var mer effektiv än vad jag kommer vara idag!
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 11:29tror att jag även kommer ihåg en del av dragen under schackpartiet..
tror att jag även kommer ihåg en del av dragen under schackpartiet..
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 12:47Helen, vem spelade du med?
Helen, vem spelade du med?
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 13:28Helen, är det inte bättre att sova på nätterna..... ?
Helen, är det inte bättre att sova på nätterna..... ?
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 13:47Lite sent säger även jag Godmorgon! Sov till kl 12 eftersom Helen verkar ha använt mitt huvud som schackbräde inatt 😉 Två ibumentin och ngr timmars sömn, så nu är jag nog med i diskussionen igen 🙂
Lite sent säger även jag Godmorgon! Sov till kl 12 eftersom Helen verkar ha använt mitt huvud som schackbräde inatt 😉 Två ibumentin och ngr timmars sömn, så nu är jag nog med i diskussionen igen 🙂
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 14:42jag spelade med min yngsta lillebror
jo camilla jag vet att det är bättre att sova på nätterna..
jag spelade med min yngsta lillebror
jo camilla jag vet att det är bättre att sova på nätterna..
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 07:16God morgon!
Sitter på jobbet och har lite tråkigt...
...får man gå hem nu? 😉
God morgon!
Sitter på jobbet och har lite tråkigt...
...får man gå hem nu? 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 07:57Morrn!
Kroppen kom ur sängen i alla fall. Men det blir en kaffedag för att hålla mig vaken.
Morrn!
Kroppen kom ur sängen i alla fall. Men det blir en kaffedag för att hålla mig vaken.
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 08:04Stor kaffe på jobbet och känner av gårdagens trevlig FB cykling i benen
Stor kaffe på jobbet och känner av gårdagens trevlig FB cykling i benen