Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 10:57god morgon, här har jag hållt på med datorn oxå, tror att det är dags att byta grafikkortet.. vilken tur att det fortfarande funkar att visa allt på tv:n 😉
god morgon, här har jag hållt på med datorn oxå, tror att det är dags att byta grafikkortet.. vilken tur att det fortfarande funkar att visa allt på tv:n 😉
Quote from Rasmus Olsson on 22 August 2012, 11:30Nu har jag kopplat in en NAS samt konfat skrivaren för Wifi.
Nu har jag kopplat in en NAS samt konfat skrivaren för Wifi.
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 13:03Vad du sliter Bruse. 🙂
Vad du sliter Bruse. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 03:39Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 07:43god morgon, nu går jag och sover!
god morgon, nu går jag och sover!
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 07:49Väcktes av ett ljud för en timme sen som bara kan glädja Linda S och likasinnade 🙂 Regn, men det är väl dags för att bygga ännu mer pannben 😉
God Morgon Singlar, hoppas ni får en toppenfin dag allihop!
Väcktes av ett ljud för en timme sen som bara kan glädja Linda S och likasinnade 🙂 Regn, men det är väl dags för att bygga ännu mer pannben 😉
God Morgon Singlar, hoppas ni får en toppenfin dag allihop!
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 08:06Helen, sömngångare!
Du skriver visst i sömnen också 😉
Helen, sömngångare!
Du skriver visst i sömnen också 😉
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 08:24Agrgha.... vaknat, lämnat nycklar till elektiker, duschat etc, tvättat, hängt tvätt. Ska sen sätta på mig ett par strumpor, där försvann den ländryggen... känns dock mest som det mer är musklerna som krampar än att skadan helt gått upp.
Ngn som vill ko
Agrgha.... vaknat, lämnat nycklar till elektiker, duschat etc, tvättat, hängt tvätt. Ska sen sätta på mig ett par strumpor, där försvann den ländryggen... känns dock mest som det mer är musklerna som krampar än att skadan helt gått upp.
Ngn som vill ko
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 08:46Morrn!
Idag var det segt. Har skämt bort mig själv med sena kvällar under semestern så nu blir det lite problem med att lägga sig i tid.Skye, tråkigt med rygen. Var jag i närheten skulle du definitivt få lite massage. Hoppas det blir bättre. Naprapat?
Morrn!
Idag var det segt. Har skämt bort mig själv med sena kvällar under semestern så nu blir det lite problem med att lägga sig i tid.
Skye, tråkigt med rygen. Var jag i närheten skulle du definitivt få lite massage. Hoppas det blir bättre. Naprapat?
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 08:51Naprapat, massage etc hamnar under kategorin "saker jag borde göra... sen" 🙂
Sen "min" naprapat lämnade så inte orkat leta ny dessutom, så har massor med ursäkter!
Hrm... tatuera ryggen måste ju nästan räknas som massage?
Naprapat, massage etc hamnar under kategorin "saker jag borde göra... sen" 🙂
Sen "min" naprapat lämnade så inte orkat leta ny dessutom, så har massor med ursäkter!
Hrm... tatuera ryggen måste ju nästan räknas som massage?