Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 10:26Kram, Jessie!!! (L)
Gomorron ni andra.
Kram, Jessie!!! (L)
Gomorron ni andra.
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 10:27Mina tankar är hos dig idag Jessie
Kramar
Mina tankar är hos dig idag Jessie
Kramar
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 16:04🙁 (L) (L) Kramar Jessie!
🙁 (L) (L) Kramar Jessie!
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 17:27Stor kram Jessie
Stor kram Jessie
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 04:46Godmorgon! (Idag hann jag före morgonpigga Heff :D)
Godmorgon! (Idag hann jag före morgonpigga Heff :D)
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 06:12Morgon. Det fattas välbekanta ljud i mitt hem. 🙁
Tur man får gå till jobbet och slippa lyssna på tystnaden i några timmar.
Morgon. Det fattas välbekanta ljud i mitt hem. 🙁
Tur man får gå till jobbet och slippa lyssna på tystnaden i några timmar.
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 07:06Gomorron!
Vad tomt det måste kännas, Jessie! 🙁 Kram!
Gomorron!
Vad tomt det måste kännas, Jessie! 🙁 Kram!
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 08:15God Morgon! Jag är ledig idag och det verkar bli fint väder, ska ut i skogen och leta rätt på de svampar som jag inte såg i mörkret i lördag 😉 Tror att några av deras kusiner eller bryllingar visar sig oxå.
Kram Jessie, kan bara ana hur det känns 🙁
God Morgon! Jag är ledig idag och det verkar bli fint väder, ska ut i skogen och leta rätt på de svampar som jag inte såg i mörkret i lördag 😉 Tror att några av deras kusiner eller bryllingar visar sig oxå.
Kram Jessie, kan bara ana hur det känns 🙁
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 08:31God morgon.
Jessie: en stor kram till dig. Jag har varit med om en morgon när de älskade fyrfota vännerna inte längre är hemma (förvisso hade de "bara" flyttat till ett nytt hem) och det är jättejobbigt. Än värre i din situation.
Själv är jag hemma och
God morgon.
Jessie: en stor kram till dig. Jag har varit med om en morgon när de älskade fyrfota vännerna inte längre är hemma (förvisso hade de "bara" flyttat till ett nytt hem) och det är jättejobbigt. Än värre i din situation.
Själv är jag hemma och
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 04:50Morrn morrn
Morrn morrn