Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 17:26Jerker: den resan finns fortfarande kvar fast till nästa år. 🙂
Tack Camilla och Linda. Cermonin var fin och likaså kaffet efteråt.
Jerker: den resan finns fortfarande kvar fast till nästa år. 🙂
Tack Camilla och Linda. Cermonin var fin och likaså kaffet efteråt.
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 05:57Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 09:21God Morgon, lite trögt idag men det verkar bli en fin dag med lite solsken.
God Morgon, lite trögt idag men det verkar bli en fin dag med lite solsken.
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 07:19Gomorron! 😀
Näst sista dagen innan hemgång!! Här gungar det för fullt. Träffade just chefen på frukosten. Hon har visst inte sovit en blund medan jag själv har sovit som en bebis. 😉
Ha en underbar söndag, söta singlar!! (H:)
(håret får ni se en anna
Gomorron! 😀
Näst sista dagen innan hemgång!! Här gungar det för fullt. Träffade just chefen på frukosten. Hon har visst inte sovit en blund medan jag själv har sovit som en bebis. 😉
Ha en underbar söndag, söta singlar!! (H:)
(håret får ni se en anna
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 08:38godmorgon alla!
godmorgon alla!
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 09:00God morgon från ett gråmulet tälje,
God morgon från ett gråmulet tälje,
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 09:05God Morgon!
Frukost i sällskap som jag var tvungen att lämna...... måste ju jobba.
God Morgon!
Frukost i sällskap som jag var tvungen att lämna...... måste ju jobba.
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 09:25Godmorgon! Det bor ett troll i min spegel och det var ett bedrövligt fult troll. Tar en kopp kaffe och spanar in den nya tråden som tydligen handlade om att underhålla trollet 🙂
Godmorgon! Det bor ett troll i min spegel och det var ett bedrövligt fult troll. Tar en kopp kaffe och spanar in den nya tråden som tydligen handlade om att underhålla trollet 🙂
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 04:43Gomorron
Gomorron
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 05:50Go Morrn! Mörkt ute och det är strax dags att gå till jobbet igen.
Go Morrn! Mörkt ute och det är strax dags att gå till jobbet igen.