Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 07:00Gomorron!
Jag har träningsvärk! (H:) Och jag har ett fågelbo på huvet. Vojne, vojne. Hur ska jag få håret att se mänskligt ut innan kl 9. Ni skulle dö om ni såg mig! Haha! (H)
Ha en bra dag sötnosar!!
Gomorron!
Jag har träningsvärk! (H:) Och jag har ett fågelbo på huvet. Vojne, vojne. Hur ska jag få håret att se mänskligt ut innan kl 9. Ni skulle dö om ni såg mig! Haha! (H)
Ha en bra dag sötnosar!!
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 09:06Vi får boka en träningsresa Celos 🙂 Seg i kroppen idag men övningarna gick lite snabbare med jag har en usel balans...... Men skönt 😉
God Morgon, hoppas ni har ordna till några av de saker som var på tvärsen när ni vaknade (t+)
Vi får boka en träningsresa Celos 🙂 Seg i kroppen idag men övningarna gick lite snabbare med jag har en usel balans...... Men skönt 😉
God Morgon, hoppas ni har ordna till några av de saker som var på tvärsen när ni vaknade (t+)
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 09:07Morsning! Hinner med lite tvättstuga på morgonen innan jobbet, för ovanlighetens skull! 🙂
Celos: Men du vet väl att det är lördag idag!? 😉
Nina: Härligt! Det var längesen jag hade träningsvärk... Fågelbo är det nya svarta! 😀
Morsning! Hinner med lite tvättstuga på morgonen innan jobbet, för ovanlighetens skull! 🙂
Celos: Men du vet väl att det är lördag idag!? 😉
Nina: Härligt! Det var längesen jag hade träningsvärk... Fågelbo är det nya svarta! 😀
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 09:10Nina: Bild!!!
Nina: Bild!!!
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 09:33Camilla: En träningsresa skulle inte alls vara dumt. När åker vi?
Linda: önskar det var lördag idag. Skall på begravning så det är lite blä.
Camilla: En träningsresa skulle inte alls vara dumt. När åker vi?
Linda: önskar det var lördag idag. Skall på begravning så det är lite blä.
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 09:42Helgerna så långt schemat räcker är bokade, får se om det går att få till nåt att se fram emot. Fast då måste du köra passet med 😉
Ha en bra dag Celos, kram (L)
Helgerna så långt schemat räcker är bokade, får se om det går att få till nåt att se fram emot. Fast då måste du köra passet med 😉
Ha en bra dag Celos, kram (L)
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 09:59Sist det var träningsreseplanerande av de två damerna ovan var det Italien som gällde. Visst var det ett marathon någon gång okt/nov? 😉
Sist det var träningsreseplanerande av de två damerna ovan var det Italien som gällde. Visst var det ett marathon någon gång okt/nov? 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 10:05Vi fick senarelägga den resan, men den finns med i planeringen till nästa höst 🙂
Vi fick senarelägga den resan, men den finns med i planeringen till nästa höst 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 10:50Jag proggar fortfarande för en träningsresa till Italien när Anna väl har åkt dit på sin språkresa. (t+)
Jag proggar fortfarande för en träningsresa till Italien när Anna väl har åkt dit på sin språkresa. (t+)
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 10:50*skickar styrkekramar till Celos* (L) Det är skönt när det är över!
*skickar styrkekramar till Celos* (L) Det är skönt när det är över!