Quote from Rasmus Olsson on 25 September 2012, 09:36Antingen tacksamt för att jag visar hänsyn var fjärde vecka, eller med förvåning att jag har koll när de inte själva vet det. "Du ska ha mens idag" - "Va, ska jag, hur vet du det"... Sen på kvällen "du hade rätt".
Antingen tacksamt för att jag visar hänsyn var fjärde vecka, eller med förvåning att jag har koll när de inte själva vet det. "Du ska ha mens idag" - "Va, ska jag, hur vet du det"... Sen på kvällen "du hade rätt".
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 11:49Vaknade 04.20 och var pigg. Gick upp och spelade lite piano (Clavinova med hörlurar är uppskattat av grannarna 😉 ). Och så regnade det ute. Det var en mysig morgon.
Vaknade 04.20 och var pigg. Gick upp och spelade lite piano (Clavinova med hörlurar är uppskattat av grannarna 😉 ). Och så regnade det ute. Det var en mysig morgon.
Quote from Rasmus Olsson on 25 September 2012, 11:56Spelade piano? Åh vilken morgon, kaffe med pianoklink. Får jag komma över till dig och vakna hos dig? Låter ju underbart.
Spelade piano? Åh vilken morgon, kaffe med pianoklink. Får jag komma över till dig och vakna hos dig? Låter ju underbart.
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 06:21God morgon!
Detta kommer bli en långdag... Är stel i vänster sida...från nacke och ner mitten av ryggen...
Hopps alla får fin dag:-)
God morgon!
Detta kommer bli en långdag... Är stel i vänster sida...från nacke och ner mitten av ryggen...
Hopps alla får fin dag:-)
Quote from Rasmus Olsson on 26 September 2012, 06:57Kaffe!
Kaffe!
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 07:12Godmorgon! Ingen träningsvärk idag från långa intervallerna igår, betyder säkert bara att de ligger på lur och inväntar morgondagen desto mer... 🙂
Onsdag på vad som, iaf på pappret, är min sista vecka på jobbet.
Någon som vill öppna vadslagning för vil
Godmorgon! Ingen träningsvärk idag från långa intervallerna igår, betyder säkert bara att de ligger på lur och inväntar morgondagen desto mer... 🙂
Onsdag på vad som, iaf på pappret, är min sista vecka på jobbet.
Någon som vill öppna vadslagning för vil
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 07:33Godmorgon! Idag är det träningsvärk lite överallt. För det mesta är jag väldigt nöjd över att jag bytte mitt akademiska jobb mot ett riktigt tungt utomhusjobb, det motsvarar flera timmars gymmande varje dag. Men när jag sitter här och lyssnar på höstregne
Godmorgon! Idag är det träningsvärk lite överallt. För det mesta är jag väldigt nöjd över att jag bytte mitt akademiska jobb mot ett riktigt tungt utomhusjobb, det motsvarar flera timmars gymmande varje dag. Men när jag sitter här och lyssnar på höstregne
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 08:39Jessie:
Tror på alternativ 4, de ringer på Måndag och undrar var du är...
Jessie:
Tror på alternativ 4, de ringer på Måndag och undrar var du är...
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 20:33Johan: Eller så gör de kanske inte det för jag har ju begärt ledigt på måndag för att vila upp mig efter LL OCH passa på att ta hunden till djursjukhuset samma dag.
Nu när jag tänker efter är det ju lite konstigt att jag lagt in om ledighet och fått den b
Johan: Eller så gör de kanske inte det för jag har ju begärt ledigt på måndag för att vila upp mig efter LL OCH passa på att ta hunden till djursjukhuset samma dag.
Nu när jag tänker efter är det ju lite konstigt att jag lagt in om ledighet och fått den b
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 20:44Lite udda att ta ledigt från ett jobb du egentligen inte har 😉
Nåväl, då ringer de på Tisdag istället.Stort lycka till på Lidingöloppet !
Lite udda att ta ledigt från ett jobb du egentligen inte har 😉
Nåväl, då ringer de på Tisdag istället.
Stort lycka till på Lidingöloppet !