Quote from Rasmus Olsson on 24 September 2012, 14:16Kanske var otydlig. Det var inte åt henne jag kommenderade, utan åt alla i hela gruppen! Det var gruppen i sin helhet som inte betedde sig som en grupp. Att ta åt sig personligt för något som är riktat mot en hel grupp, är nog att ha lite för stort ego ty
Kanske var otydlig. Det var inte åt henne jag kommenderade, utan åt alla i hela gruppen! Det var gruppen i sin helhet som inte betedde sig som en grupp. Att ta åt sig personligt för något som är riktat mot en hel grupp, är nog att ha lite för stort ego ty
Quote from Rasmus Olsson on 24 September 2012, 14:25Nina, inte för att va elak. Men om du cyklar i en klunga och gör fel så du utsätter alla för stor fara, får du nog stå ut med att bli tillrättavisad. Prio ett är alltid säkerheten. Om någon äventyrar den, så är det ledarens ansvar att säga till. Det bästa
Nina, inte för att va elak. Men om du cyklar i en klunga och gör fel så du utsätter alla för stor fara, får du nog stå ut med att bli tillrättavisad. Prio ett är alltid säkerheten. Om någon äventyrar den, så är det ledarens ansvar att säga till. Det bästa
Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 21:31Jag är hungrig, därför raderade jag mitt svar. Jag är INTE trevlig när jag är hungrig.
(men memorerar att hålla mig jävligt långt borta från cykelklubbar)
Jag är hungrig, därför raderade jag mitt svar. Jag är INTE trevlig när jag är hungrig.
(men memorerar att hålla mig jävligt långt borta från cykelklubbar)
Quote from Rasmus Olsson on 24 September 2012, 22:04Ok, kan inte Nina ha en skylt där det står "tala inte med mig före mat", och Celos en skylt "ring inte å skämta före kaffet", så slipper vi ett tredje världskrig.
Förty Nina, så förstår jag om du skulle sticka, om någon skäller ut dig personligen. Det sk
Ok, kan inte Nina ha en skylt där det står "tala inte med mig före mat", och Celos en skylt "ring inte å skämta före kaffet", så slipper vi ett tredje världskrig.
Förty Nina, så förstår jag om du skulle sticka, om någon skäller ut dig personligen. Det sk
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 04:44Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 07:51Gomorron. Vaknar i en grådassig iskall huvudstad. Brrr! Tur man jobbar hela dagen så man slipper gå ut. (#)
Bruse, jag ska nog ordna en sån skylt. 😉
Gomorron. Vaknar i en grådassig iskall huvudstad. Brrr! Tur man jobbar hela dagen så man slipper gå ut. (#)
Bruse, jag ska nog ordna en sån skylt. 😉
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 07:57Mulet här med, kändes riktigt höstlikt när pendeln åkte över Gamla Stan.
Mulet här med, kändes riktigt höstlikt när pendeln åkte över Gamla Stan.
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 08:10Morrn! Grått men en bra dag i alla fall.
Bruse: Jag har väl inte startat ett tredje världskrig. Du kommer garanterat att veta när jag har startat ett. 😉
Morrn! Grått men en bra dag i alla fall.
Bruse: Jag har väl inte startat ett tredje världskrig. Du kommer garanterat att veta när jag har startat ett. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 25 September 2012, 09:09Tror jag säkert Celos, bara att jag säkert skulle kunna trigga igång er damer utan att hålla koll på er sk almanacka, födointag och kaffeintag.
Det är ju inte för inte det heter lingonalmanacka. Inte för att det är lingon runt, utan för att när jag var l
Tror jag säkert Celos, bara att jag säkert skulle kunna trigga igång er damer utan att hålla koll på er sk almanacka, födointag och kaffeintag.
Det är ju inte för inte det heter lingonalmanacka. Inte för att det är lingon runt, utan för att när jag var l
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 09:20God morgon...fast jag går ju upp 05:10 så god förmiddag passar nog bättre;)
Hur tar damerna det när du har sådan koll Bruse?
God morgon...fast jag går ju upp 05:10 så god förmiddag passar nog bättre;)
Hur tar damerna det när du har sådan koll Bruse?