Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 07:04Gomorron!!
Dags för jobb igen. (#)
Gomorron!!
Dags för jobb igen. (#)
Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 07:06Jaaaaa!
En ny fantastiskt underbar vecka har startat!!!!!!
😉
Jaaaaa!
En ny fantastiskt underbar vecka har startat!!!!!!
😉
Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 07:09Jens: Tala för dig själv du. (#)
(orolig inför ny invägning av hunden imorgon och ett Lidingölopp i helgen som jag inte ens nästan har tränat inför)
Jens: Tala för dig själv du. (#)
(orolig inför ny invägning av hunden imorgon och ett Lidingölopp i helgen som jag inte ens nästan har tränat inför)
Quote from Rasmus Olsson on 24 September 2012, 08:27Godmorgon!
Kan säga att Celos verkligen vet hur man hanterar idioter i telefon. Hon la på när jag ringde och lekte förvirrad gubbe som hade lingon i trädgården.
Aj, vad jag garvar, det var ju kul. Fast det kanske inte hon tyckte. För hon vägrade svara a
Godmorgon!
Kan säga att Celos verkligen vet hur man hanterar idioter i telefon. Hon la på när jag ringde och lekte förvirrad gubbe som hade lingon i trädgården.
Aj, vad jag garvar, det var ju kul. Fast det kanske inte hon tyckte. För hon vägrade svara a
Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 08:31(t+) till Bruse 😀
(t+) till Bruse 😀
Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 08:46Jessie: Jag håller verkligen tummarna!
Bruse: *asg* du är knäpp på riktigt, kul!
(Nu inväntar vi Celos kommentar på det tycker jag 😉 )
Jessie: Jag håller verkligen tummarna!
Bruse: *asg* du är knäpp på riktigt, kul!
(Nu inväntar vi Celos kommentar på det tycker jag 😉 )
Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 08:47Ja just ja. god morgon!
Min startade i ett kyligt och höstigt blött Skatås. Perfekt. Och ikväll ska jag rida, mysa med Rubin (hästen) och se om jag hittar en eller annan katt att prata med.
Ja just ja. god morgon!
Min startade i ett kyligt och höstigt blött Skatås. Perfekt. Och ikväll ska jag rida, mysa med Rubin (hästen) och se om jag hittar en eller annan katt att prata med.
Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 09:47God Morgon, passade på att sova ut efter tidiga mornar i helgen. Kaffet är klart, påtår? 🙂
God Morgon, passade på att sova ut efter tidiga mornar i helgen. Kaffet är klart, påtår? 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 24 September 2012, 09:56Nu har vi pratat jäääättelänge, men mest jag, för jag var lite bekymrad/irriterad/bestört/beklämd över en händelse i lördags. Men Celos berömmande ord att jag är tydlig som ledare var som grädde på pannkakan. Tack Celos. Nu blev jag gladare och insåg att
Nu har vi pratat jäääättelänge, men mest jag, för jag var lite bekymrad/irriterad/bestört/beklämd över en händelse i lördags. Men Celos berömmande ord att jag är tydlig som ledare var som grädde på pannkakan. Tack Celos. Nu blev jag gladare och insåg att
Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 10:27Bruse, jag förstår inget alls av det du berättar. Vilken händelse och i vilket sammanhang?
Skönt att du känner dig lugn med saken nu i alla fall!
Bruse, jag förstår inget alls av det du berättar. Vilken händelse och i vilket sammanhang?
Skönt att du känner dig lugn med saken nu i alla fall!