Quote from Funbeat user on 21 September 2012, 17:47Jag är helt med Bruse på den här punkten. Alla väder förutom snöstorm eller minst ett flertal minusgrader är kortbyxväder. Största orsaken till att ha långbyxor på hösten och våren är för att slippa alla blickar och frågor om "är det inte kallt?"
Jag är helt med Bruse på den här punkten. Alla väder förutom snöstorm eller minst ett flertal minusgrader är kortbyxväder. Största orsaken till att ha långbyxor på hösten och våren är för att slippa alla blickar och frågor om "är det inte kallt?"
Quote from Rasmus Olsson on 21 September 2012, 17:49Fick första frågan idag, så nu börjar drevet av PK-människor.
Fick första frågan idag, så nu börjar drevet av PK-människor.
Quote from Funbeat user on 21 September 2012, 22:38Nina: Du får tejpa skoöverdragen vid ankeln...för det är där vattnet kommer in...eller så får du köra med regnbyxor som går över skoöverdragen...eller borra hål i sulan på skorna så vattnet rinner ut...;)
Nina: Du får tejpa skoöverdragen vid ankeln...för det är där vattnet kommer in...eller så får du köra med regnbyxor som går över skoöverdragen...eller borra hål i sulan på skorna så vattnet rinner ut...;)
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 05:20Kom nyss hem i shorts och kortärmad skjorta. Det var ganska kallt att gå runt ute i natt när det var 6-gradigt med regn och lite blåst. Men det var gött att få ta en varm dusch när man kom hem iaf =)
Kom nyss hem i shorts och kortärmad skjorta. Det var ganska kallt att gå runt ute i natt när det var 6-gradigt med regn och lite blåst. Men det var gött att få ta en varm dusch när man kom hem iaf =)
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 05:37Hebbe, man ska vara hemma och sova om natten om man inte jobbar 😉
nu så är det dags för mig att åka och jobba..
Hebbe, man ska vara hemma och sova om natten om man inte jobbar 😉
nu så är det dags för mig att åka och jobba..
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 06:14Morning
Morning
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 06:58morgon... nu är det bara 1½ h kvar till Sov Gott.
morgon... nu är det bara 1½ h kvar till Sov Gott.
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 07:24Hade tänkt mig lite sovmorgon efter tuff vecka på jobbet. Ändå vaknar jag 06.05. (#)
God morgon på er i alla fall
Hade tänkt mig lite sovmorgon efter tuff vecka på jobbet. Ändå vaknar jag 06.05. (#)
God morgon på er i alla fall
Quote from Andras Matolcsy on 22 September 2012, 08:37God morgon!
Nu bär det av till gymmet
God morgon!
Nu bär det av till gymmet
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 09:17är det väl dags att säga nu. Ha en bra dag 🙂
är det väl dags att säga nu. Ha en bra dag 🙂