Quote from Funbeat user on 15 July 2013, 19:34Jag är oskyldig!!!
För övrigt använder jag min mobil som väckarklocka. Undrar hur en osinglad mobil gör när den ska fria till sin tillkommande? Skickar den en ring-signal då? Dessutom kostar det nog på för familjen mobil när alla deras små telningar ska
Jag är oskyldig!!!
För övrigt använder jag min mobil som väckarklocka. Undrar hur en osinglad mobil gör när den ska fria till sin tillkommande? Skickar den en ring-signal då? Dessutom kostar det nog på för familjen mobil när alla deras små telningar ska
Quote from Andras Matolcsy on 15 July 2013, 22:40Mattias, vet inte om jag ska skratta eller gråta....
Mattias, vet inte om jag ska skratta eller gråta....
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 06:41Gomorgon, ser ut att bli en riktigt fin dag 🙂
Gomorgon, ser ut att bli en riktigt fin dag 🙂
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 09:05God Morgon från ett soligt Kallhäll. Kvällspass idag och innan jobbet ska jag äta lunch med en som jag jobbat med tidigare, skrattmusklerna kommer att få jobba 🙂
Ha en toppendag alla singlar och singlor 😉
God Morgon från ett soligt Kallhäll. Kvällspass idag och innan jobbet ska jag äta lunch med en som jag jobbat med tidigare, skrattmusklerna kommer att få jobba 🙂
Ha en toppendag alla singlar och singlor 😉
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 09:19God morgon! Har faktiskt varit vaken en hel timme och bara snozat 10 minuter idag. Det måste nästan räknas som godkänt.
Nu väntar ännu en dag med skit-slitjobb i stallet. Hade hellre målat om nånstans, nån som vill byta jobb? 🙂
God morgon! Har faktiskt varit vaken en hel timme och bara snozat 10 minuter idag. Det måste nästan räknas som godkänt.
Nu väntar ännu en dag med skit-slitjobb i stallet. Hade hellre målat om nånstans, nån som vill byta jobb? 🙂
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 09:27*räcker upp handen på Karins fråga*
Måste ju testa på en dag ju 🙂
*räcker upp handen på Karins fråga*
Måste ju testa på en dag ju 🙂
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 11:33Kanske är dags jag skickar en utförligare vägbeskrivning? 😉 Medtag gummistövlar och hårdhandskar.
Kanske är dags jag skickar en utförligare vägbeskrivning? 😉 Medtag gummistövlar och hårdhandskar.
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 12:00Gummistövlar är framplockade. Måste gå och shoppa hårda handskar 🙂
Gummistövlar är framplockade. Måste gå och shoppa hårda handskar 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2013, 09:54Morrn morrn, Ett fantastiskt cykelpass nu på morronen 😀
Morrn morrn, Ett fantastiskt cykelpass nu på morronen 😀
Quote from Funbeat user on 17 July 2013, 11:09Ledig och sovmorgon, vaknar relativt pigg 5.45 (#) Somnar om och vaknar med tungt huvud 9.30. Nåja, jag behöver sömnen.
Heff, kan bara bli imponerad av dina morgon- och motionsvanor 🙂
Ha en bra dag alla singlar, det tänker jag ha 😀
Ledig och sovmorgon, vaknar relativt pigg 5.45 (#) Somnar om och vaknar med tungt huvud 9.30. Nåja, jag behöver sömnen.
Heff, kan bara bli imponerad av dina morgon- och motionsvanor 🙂
Ha en bra dag alla singlar, det tänker jag ha 😀