Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Men Linda... nu blir ju till och med JAG förvirrad? Jag trodde den där jobbiga ordvitshumorn var del av problemet? Å andra sidan har jag bara drabbats av den i form av en absolut Stockholmare som bara älskar ordvitsar så... alltså... nä jag vet ingenting

Jessie: Jo, jag vet men ibland är det ju bara sååå kul! Borde jag gå och bikta mig nu eller nåt?

Japp! *pekar strängt mot biktbåstråden*

Edit insåg att det var så länge sen någon var i den där tråden att det kanske behövdes en länk...
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=460787&PageNumber=26

Jajaja, men då måste även Mattias gå dit! Han är också en ordvitsande icke-göteborgare. Faktiskt! *sur-störig á la tonåring*

Edit påminner mig om att inte alla kanske är bekanta med varken humor eller jargong här så jag lägger till en 😉 för säkerhets

Jag tycker ju att alla som tycker att en ordvits är en bra idé ska gå dit och skämmas en vända, men det kanske bara är jag det? *skrattar*

Karin. Nu var jag i det andra "SKOGEN" på GPSen. Hittade inte rätt den här gången heller (#)

Meh, hur många SKOGEN kan det finnas i det här landet egentligen? (#) Göteborg är inte så svårt att hitta till i alla fall, så jag får väl åka till dig i stället då.

Hojta till när Karin så jag hinner rulla ut den röda mattan 🙂

Bra, för jag insåg precis att hitta till Göteborg är en sak, att hitta i Göteborg en helt annan. Men en röd matta kan man ju inte missa. 😉

Du får säga till när bara. Lite drygt att rulla ut en röd matta på runt 400 meter.
Lämna du det där med att hitta I Göteborg till mig. 😉