Quote from Funbeat user on 15 July 2013, 06:13God morgon
Två arbetsdagar kvar innan den efterlängtade semestern.
God morgon
Två arbetsdagar kvar innan den efterlängtade semestern.
Quote from Funbeat user on 15 July 2013, 06:36Vad sa du Patrik? Jag har inte sagt nåt? *spelar rent febrilt blond*
Godmorgon! 😀
Vad sa du Patrik? Jag har inte sagt nåt? *spelar rent febrilt blond*
Godmorgon! 😀
Quote from Funbeat user on 15 July 2013, 07:15Morrn morrn och ha en bra dag med ni stackare som jobbar 🙂
Morrn morrn och ha en bra dag med ni stackare som jobbar 🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2013, 08:20God morgon på er
*muttrar om den är så j#£€#%a god då jag sovit kasst som vanligt och ännu inte fått något kaffe i mig* (#)
God morgon på er
*muttrar om den är så j#£€#%a god då jag sovit kasst som vanligt och ännu inte fått något kaffe i mig* (#)
Quote from Funbeat user on 15 July 2013, 09:00God morgon 🙂
Skönt att vakna upp utan huvudvärk...
Linda, din lycka-till-hälsning igår hjälpte inte. Fick huvudvärk och blev sänkt av migrän resten av dan... vann alltså inte.
Mattias, gillar din tolkning av en teknisk fysiker; den tar jag absolut til
God morgon 🙂
Skönt att vakna upp utan huvudvärk...
Linda, din lycka-till-hälsning igår hjälpte inte. Fick huvudvärk och blev sänkt av migrän resten av dan... vann alltså inte.
Mattias, gillar din tolkning av en teknisk fysiker; den tar jag absolut til
Quote from Funbeat user on 15 July 2013, 09:29God morgon. Hemskt vilken tid det ska ta att vakna jämt.
God morgon. Hemskt vilken tid det ska ta att vakna jämt.
Quote from Funbeat user on 15 July 2013, 09:33God morgon!
*viskar till Jessie så inte Stefan hör* Jag tänkte väl! 😉
Stefan: Aj, tråkigt att inte kunna vinna på grund av huvudvärk 🙁 Om det är fel på göteborgare låter jag vara osagt men de brukar i alla fall inte uppskatta när man lånar deras humo
God morgon!
*viskar till Jessie så inte Stefan hör* Jag tänkte väl! 😉
Stefan: Aj, tråkigt att inte kunna vinna på grund av huvudvärk 🙁 Om det är fel på göteborgare låter jag vara osagt men de brukar i alla fall inte uppskatta när man lånar deras humo
Quote from Funbeat user on 15 July 2013, 09:37Patrik, men NU har du väl ändå fått nåt kaffe i strupen?
Linda, det är fult att viska... och, jag tycker det är helt ok att alla lånar vår humor. Ser det som en komplimang 😉
Patrik, men NU har du väl ändå fått nåt kaffe i strupen?
Linda, det är fult att viska... och, jag tycker det är helt ok att alla lånar vår humor. Ser det som en komplimang 😉
Quote from Funbeat user on 15 July 2013, 09:37Fixar lite kaffe till Karin så hon vaknar
Linda. Går jättebra att låna vår humor. 🙂
Edit: Stefan. Tredje koppen här så nu börjar det ordna upp sig (H)
Fixar lite kaffe till Karin så hon vaknar
Linda. Går jättebra att låna vår humor. 🙂
Edit: Stefan. Tredje koppen här så nu börjar det ordna upp sig (H)
Quote from Funbeat user on 15 July 2013, 09:43Stefan och Patrik: Bra att veta, särskilt med tanke på att min humor ibland -ofta i trött tillstånd- når göteborgsnivåer 😉
Stefan och Patrik: Bra att veta, särskilt med tanke på att min humor ibland -ofta i trött tillstånd- når göteborgsnivåer 😉