Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Har många gånger funderat på om det skulle gå att träna sig till morgonpigghet, men jag tror jag är ett hopplöst fall. Ställer klockan varenda dag, men så är jag en jävel på att snoza också, så det hjälper liksom inte så mycket.

Idag är det en lite tung morgon.
Morgonen efter kvällen före....

Men en trevlig fest var det. Nu ska det piggnas till, packa det sista och sen åka till Öland. Min syster kör ner som tur är 🙂

Jag är uppe! Jag är uppe! Jag är uppe! Jag är uppe! 😀 Om jag är vaken är en annan fråga 😉

Seriöst så vaknade jag "redan" kl 8 men ville ha kvar den behagliga känslan lite längre så jag drog mig till 9. *kastar menande blickar åt Mattias håll*

Mattias:

Inte för att vara sån men.. om JAG hade varit en "teknisk fysiker" hade jag nog hellre föreslagit att jag skulle ta hand om det fysiska biten... iaf om jag ville att det skulle ha en halv chans i helskotta att låta ens det minsta sexigt? (H)

Sov med öronproppar i natt och det hjälpte lite iaf så jag sov med huvudet mot väggen istället för vid fotändan och det ser jag som en stor framgång. Lite skönt med mulet. Passar bra med lite shopping och kanske en löptur ute.

Nina Ö: Smart har jag inte avgjort om den är, men jag tycker att jag inte är lika död på vardagarna som jag var ett tag. Men fortfarande är det snoozorama som gäller på vardagen. Och skulle jag vara stentrött på helgen så är det okej att somna om igen för

Mattias: Det vet du inte och det är det som är tjusningen! 😉

Mattias, den lätta funkar inte på mig heller... Men jag tror jag unnar mig att sova på mornarna en vecka till, för sen börjar det där dumma med att folk tycker jag ska infinna mig kl 06:45 på ett visst sälle som kallas jobbet. Har ni hört så dumt?

Mattias: Skippa väckarklockan. 😉

Karin: Så dumt!!! Sånt skulle jag kräva bra betalt för att gå med på! 😉

Celos: Hm, hur ska jag uttrycka det här? Helgväckarklockan stängs av om det finns någon annan i sovrummet som skulle störas av den, men jag är långtidssingel så... 😉

Men du kanske