Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Stefan: *host* jag fikar just nu men väljer att kalla det eftermiddagsfika (H) Frallor? Jasså, var det DÄRFÖR det föll smulor ur mobilen? Tackar! 😉

Linda, precis, tekniken att sms:a prylar är inte färdigutvecklad än. Får nöja sig med smulor i andra änden tills vidare 😉

Linda: Jag får nog inte riktigt ihop ditt "behaglig känsla" med "kändes som klockan var 7". Klockan 7 hos mig brukar kännas mera smärtsam än behaglig. 😉

Stefan: Jag anar en patenterbar idé! 😀

Mattias: Att det var lördag OCH semester kan ha något med saken att göra 😉

Linda, japp... erbjuder dig den möjligheten 😉

Stefan: Låter som något som skulle kunna slå internationellt tycker jag! Jag är på så länge jag slipper göra något datarelaterat. Inte min starka sida... 😉

Linda, så, vad är din starka sida?
Jag är teknisk fysiker (o jösses vad sexigt det låter... not!) och borde kunna ta på mig den tekniska biten 😉
Men jag har genom åren tagit mig väääääldigt långt från det spåret...

Stefan: Jag känner ett par tekniska fysiker så jag betvivlar inte dina tekniska färdigheter (vad sexigheten beträffar låter jag vara osagt ;)). Men sköt du det tekniska och lämna marknadsföring och den mer mellanmänskliga kommunikationen till mig! 😉

Linda, taget!

Deal! Då inväntar jag den tekniska utvecklingen och går och knyter mig så länge 😉 Vill ju inte upprepa dagens sena uppvaknande... (#)