Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 15:57Stefan: *host* jag fikar just nu men väljer att kalla det eftermiddagsfika (H) Frallor? Jasså, var det DÄRFÖR det föll smulor ur mobilen? Tackar! 😉
Stefan: *host* jag fikar just nu men väljer att kalla det eftermiddagsfika (H) Frallor? Jasså, var det DÄRFÖR det föll smulor ur mobilen? Tackar! 😉
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 16:35Linda, precis, tekniken att sms:a prylar är inte färdigutvecklad än. Får nöja sig med smulor i andra änden tills vidare 😉
Linda, precis, tekniken att sms:a prylar är inte färdigutvecklad än. Får nöja sig med smulor i andra änden tills vidare 😉
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 18:24Linda: Jag får nog inte riktigt ihop ditt "behaglig känsla" med "kändes som klockan var 7". Klockan 7 hos mig brukar kännas mera smärtsam än behaglig. 😉
Linda: Jag får nog inte riktigt ihop ditt "behaglig känsla" med "kändes som klockan var 7". Klockan 7 hos mig brukar kännas mera smärtsam än behaglig. 😉
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 20:21Stefan: Jag anar en patenterbar idé! 😀
Mattias: Att det var lördag OCH semester kan ha något med saken att göra 😉
Stefan: Jag anar en patenterbar idé! 😀
Mattias: Att det var lördag OCH semester kan ha något med saken att göra 😉
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 21:31Linda, japp... erbjuder dig den möjligheten 😉
Linda, japp... erbjuder dig den möjligheten 😉
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 22:21Stefan: Låter som något som skulle kunna slå internationellt tycker jag! Jag är på så länge jag slipper göra något datarelaterat. Inte min starka sida... 😉
Stefan: Låter som något som skulle kunna slå internationellt tycker jag! Jag är på så länge jag slipper göra något datarelaterat. Inte min starka sida... 😉
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 22:31Linda, så, vad är din starka sida?
Jag är teknisk fysiker (o jösses vad sexigt det låter... not!) och borde kunna ta på mig den tekniska biten 😉
Men jag har genom åren tagit mig väääääldigt långt från det spåret...
Linda, så, vad är din starka sida?
Jag är teknisk fysiker (o jösses vad sexigt det låter... not!) och borde kunna ta på mig den tekniska biten 😉
Men jag har genom åren tagit mig väääääldigt långt från det spåret...
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 23:34Stefan: Jag känner ett par tekniska fysiker så jag betvivlar inte dina tekniska färdigheter (vad sexigheten beträffar låter jag vara osagt ;)). Men sköt du det tekniska och lämna marknadsföring och den mer mellanmänskliga kommunikationen till mig! 😉
Stefan: Jag känner ett par tekniska fysiker så jag betvivlar inte dina tekniska färdigheter (vad sexigheten beträffar låter jag vara osagt ;)). Men sköt du det tekniska och lämna marknadsföring och den mer mellanmänskliga kommunikationen till mig! 😉
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 23:54Linda, taget!
Linda, taget!
Quote from Funbeat user on 14 July 2013, 00:22Deal! Då inväntar jag den tekniska utvecklingen och går och knyter mig så länge 😉 Vill ju inte upprepa dagens sena uppvaknande... (#)
Deal! Då inväntar jag den tekniska utvecklingen och går och knyter mig så länge 😉 Vill ju inte upprepa dagens sena uppvaknande... (#)