Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 07:53Morrn, morrn. Hade tänkt tvätta men sov över tvätttiden. Nåja det kommer fler dagar. 🙂
Morrn, morrn. Hade tänkt tvätta men sov över tvätttiden. Nåja det kommer fler dagar. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 08:06sov gott
sov gott
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 08:09God morgon! Gårdagens runda på 17,5 km känns i benen, men vad gör det när solen skiner och det är semester!
God morgon! Gårdagens runda på 17,5 km känns i benen, men vad gör det när solen skiner och det är semester!
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 08:11Celos: har tvättid fram till 11. Kom över med tvätten 🙂
Celos: har tvättid fram till 11. Kom över med tvätten 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 08:30God morgon! Sista dagen på min Varbergsvistelse, sen bär det hem till skogen igen. Ett nakenbad till får jag väl försöka hinna med först 😉
God morgon! Sista dagen på min Varbergsvistelse, sen bär det hem till skogen igen. Ett nakenbad till får jag väl försöka hinna med först 😉
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 08:36Gör du rätt i Karin. Men måste väl finnas en skogstjärn i dina hemtrakter där det går att näcka 🙂
Gör du rätt i Karin. Men måste väl finnas en skogstjärn i dina hemtrakter där det går att näcka 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 08:53Hm, det finns en pöl ute i mossen. Har inte undersökt dess badpotential än.
Hm, det finns en pöl ute i mossen. Har inte undersökt dess badpotential än.
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 08:58Släng på en kopp kaffe Karin så undersöker jag potentialen 😉
Släng på en kopp kaffe Karin så undersöker jag potentialen 😉
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 09:39🙂 Du är välkommen!
🙂 Du är välkommen!
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 09:50God morgon,
gääääsp, nattsuddandet med den tjugofyraårige brorsonen i Oslo börjar ta på krafterna.
BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-sleep009.gifTupplur for the win!
God morgon,
gääääsp, nattsuddandet med den tjugofyraårige brorsonen i Oslo börjar ta på krafterna.
BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-sleep009.gif
Tupplur for the win!