Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 09:59Ha ha, be honom ta det lugnt med farbror 😉
Ha ha, be honom ta det lugnt med farbror 😉
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 10:33Godmorgon alla! Första dagen på semestern och jag är förkyld 🙁 solen skiner ute och jag kan inte ens sätta mig på altanen 🙁 inte för att jag är förkyld utan för att exet håller på att fixa där och flyttat på möblerna. Tja, vad ska man göra- det är ju
Godmorgon alla! Första dagen på semestern och jag är förkyld 🙁 solen skiner ute och jag kan inte ens sätta mig på altanen 🙁 inte för att jag är förkyld utan för att exet håller på att fixa där och flyttat på möblerna. Tja, vad ska man göra- det är ju
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 11:05Kämpigt värre Annelie 🙁 Håll ut, sen får du ro om dig i ditt hem 🙂
Kämpigt värre Annelie 🙁 Håll ut, sen får du ro om dig i ditt hem 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 11:12Tack Camilla 🙂 det är egentligen inte så farligt , det kunde ha varit mkt värre. Vi pratar fortfarande med varandra, vi är inte ovänner eller så. Men det är klart, när man väl bestämt sig så vill man ju kunna komma framåt och vidare i livet. Det är lite
Tack Camilla 🙂 det är egentligen inte så farligt , det kunde ha varit mkt värre. Vi pratar fortfarande med varandra, vi är inte ovänner eller så. Men det är klart, när man väl bestämt sig så vill man ju kunna komma framåt och vidare i livet. Det är lite
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 12:04Här vaknar man tämligen utvilad och med en behaglig känsla i kroppen av att ha vaknat klockan 7 på en lördag UTAN en ställd väckarklocka. Sen sätter man sig upp och inser att den behagliga känslan beror på att klockan är 10.30... (#)
God morgon/förmiddag
Här vaknar man tämligen utvilad och med en behaglig känsla i kroppen av att ha vaknat klockan 7 på en lördag UTAN en ställd väckarklocka. Sen sätter man sig upp och inser att den behagliga känslan beror på att klockan är 10.30... (#)
God morgon/förmiddag
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 14:44Patrik: Den tvättiden var nog slut innan jag hunnit fram. Men tackar för erbjudandet. Jag tar en raincheck nästa gång jag är i dina trakter. 🙂
Hasse: Du är väl en lika god nattsuddare som brorsonen. Eller börjar farbror bli gammal? 😉
Linda: Du är bar
Patrik: Den tvättiden var nog slut innan jag hunnit fram. Men tackar för erbjudandet. Jag tar en raincheck nästa gång jag är i dina trakter. 🙂
Hasse: Du är väl en lika god nattsuddare som brorsonen. Eller börjar farbror bli gammal? 😉
Linda: Du är bar
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 14:54Cellos; där ligger jag i lä när det gäller nattsudd men jag var först (?!) till frukosten i alla fall
🙂
Cellos; där ligger jag i lä när det gäller nattsudd men jag var först (?!) till frukosten i alla fall
🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 15:00Linda: (t+) Men varför trodde du klockan var 7?
Linda: (t+) Men varför trodde du klockan var 7?
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 15:20Celos: Sängen är i alla fall skön! 😉
Mattias: För att det kändes som att klockan var det. Önsketänkande/-kännande uppenbarligen... (#)
Celos: Sängen är i alla fall skön! 😉
Mattias: För att det kändes som att klockan var det. Önsketänkande/-kännande uppenbarligen... (#)
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 15:41Linda, tar du fmfika nu snart, eller hur funkar det när man vaknar så sent?
Har aldrig sovit så länge... (halvsovande bakis räknas väl inte?!)Fick du förresten frallorna jag sms:ade över till frukost?
Linda, tar du fmfika nu snart, eller hur funkar det när man vaknar så sent?
Har aldrig sovit så länge... (halvsovande bakis räknas väl inte?!)
Fick du förresten frallorna jag sms:ade över till frukost?