Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 19:28*noterar namnet på bäcken* 😉
*noterar namnet på bäcken* 😉
Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 19:40*skriver upp Patrik som peeping tom eller allmän stalker i boken* (H)
*skriver upp Patrik som peeping tom eller allmän stalker i boken* (H)
Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 19:45Försent Jessie. Har redan erkänt det att jag är stalker i någon tråd något år sedan. Blev förbisprungen av en tjej som jag gärna ville se mer av. Tog rygg på henne och krossade mitt PB med runt 3 minuter. Var nog inte så charmig när vi väl kom i mål då ja
Försent Jessie. Har redan erkänt det att jag är stalker i någon tråd något år sedan. Blev förbisprungen av en tjej som jag gärna ville se mer av. Tog rygg på henne och krossade mitt PB med runt 3 minuter. Var nog inte så charmig när vi väl kom i mål då ja
Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 19:57Haha, bra motivator, Patrik! 🙂
Haha, bra motivator, Patrik! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 20:53Äsch då Patrik, det där var ju bara helt vanlig träningstaktik. För att nå uppsatta mål måste man....
ptjaa.. tydligen agera lite stalkermässigt i löpspåret ibland också? 😉
Äsch då Patrik, det där var ju bara helt vanlig träningstaktik. För att nå uppsatta mål måste man....
ptjaa.. tydligen agera lite stalkermässigt i löpspåret ibland också? 😉
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 05:09http://www.youtube.com/watch?v=bLLYIdiYJZg
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 05:41God morgon på er.
Som vanligt lyser sömnen på morgonkvisten med sin frånvaro. Den kanske infinner sig under andra semesterveckan.
Tar en kopp kaffe eller tre så länge 🙂
God morgon på er.
Som vanligt lyser sömnen på morgonkvisten med sin frånvaro. Den kanske infinner sig under andra semesterveckan.
Tar en kopp kaffe eller tre så länge 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 06:27Morrn morrn 🙂
Morrn morrn 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 06:27God morgon^^
God morgon^^
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 07:45Dags att möblera om det sista innan målarna kommer. Sol idag, sen blir det att jobba på det sjuka huset.
Dags att möblera om det sista innan målarna kommer. Sol idag, sen blir det att jobba på det sjuka huset.