Quote from Funbeat user on 9 July 2013, 07:54Jepp. Morrn på dig Heff. 🙂
Nu ska jag äta frukost och försöka få över alla bilder från Fjällnäs som ligger i paddan.
Jepp. Morrn på dig Heff. 🙂
Nu ska jag äta frukost och försöka få över alla bilder från Fjällnäs som ligger i paddan.
Quote from Funbeat user on 10 July 2013, 17:59Celos: DÄR sa du något! Jag har inte börjat med alla mina bilder än. Något för morgondagen kanske...?
Celos: DÄR sa du något! Jag har inte börjat med alla mina bilder än. Något för morgondagen kanske...?
Quote from Funbeat user on 10 July 2013, 22:40Tror jag är en bra ide Linda. Sen får vi ha en gemensam efterträff och titta på alla bilder. 🙂
Tror jag är en bra ide Linda. Sen får vi ha en gemensam efterträff och titta på alla bilder. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 July 2013, 04:18Jag måste säga gomorron före Heff! (H)
GOMORRON!
Sen att jag fortfarande är vaken för att jag inte kan sova hör inte till saken. 😉
Jag måste säga gomorron före Heff! (H)
GOMORRON!
Sen att jag fortfarande är vaken för att jag inte kan sova hör inte till saken. 😉
Quote from Funbeat user on 11 July 2013, 08:09ahhhh inte först 🙂 morrn morrn på er alla 🙂
ahhhh inte först 🙂 morrn morrn på er alla 🙂
Quote from Funbeat user on 11 July 2013, 09:23God morgon. Stora mängder kaffe för att få igång kropp och hjärna idag
God morgon. Stora mängder kaffe för att få igång kropp och hjärna idag
Quote from Funbeat user on 11 July 2013, 10:19God morgon
Har ÄNTLIGEN hittat tillbaka till sömnens rike igen utan att använda kemiska preparat 😀
God morgon
Har ÄNTLIGEN hittat tillbaka till sömnens rike igen utan att använda kemiska preparat 😀
Quote from Funbeat user on 11 July 2013, 10:24Celos: JAAA! 😀
God morgon på er förresten! 🙂
Celos: JAAA! 😀
God morgon på er förresten! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 08:17Vaknade för 3 timmar sen, dumt eftersom jag inte har någon tid att passa på min lediga dag. Det blev lite si och så med att komma i säng under sista semesterveckorna( enda nackdelen med trevligt sällskap....) och det är fullt fart på jobbet.
Nu blir det
Vaknade för 3 timmar sen, dumt eftersom jag inte har någon tid att passa på min lediga dag. Det blev lite si och så med att komma i säng under sista semesterveckorna( enda nackdelen med trevligt sällskap....) och det är fullt fart på jobbet.
Nu blir det
Quote from Funbeat user on 12 July 2013, 08:42God morgon. Får i mig lite frukost inför en långrunda på cykeln.
Ska bli härligt att komma ut i det fina vädret. Enligt Yr.no ska vinden utebli och solen skina på mig.
God morgon. Får i mig lite frukost inför en långrunda på cykeln.
Ska bli härligt att komma ut i det fina vädret. Enligt Yr.no ska vinden utebli och solen skina på mig.