Quote from Funbeat user on 7 July 2013, 10:16Grattis Mattias 🙂
Sista frukosten uppäten i stugan. Nu städas och fejas det innan hemfärden startar. har ingen vidare lust att åka härifrån, men förhoppningsvis blir det fler gånger. 😀
Grattis Mattias 🙂
Sista frukosten uppäten i stugan. Nu städas och fejas det innan hemfärden startar. har ingen vidare lust att åka härifrån, men förhoppningsvis blir det fler gånger. 😀
Quote from Funbeat user on 7 July 2013, 10:21Tack Karin och Celos! 🙂
Celos: Jag förstår att det känns trist. Men du vet att du har några sötnosar som blir jätteglada när du kommer hem!
Tack Karin och Celos! 🙂
Celos: Jag förstår att det känns trist. Men du vet att du har några sötnosar som blir jätteglada när du kommer hem!
Quote from Funbeat user on 7 July 2013, 10:33Mattias: Vet du hur jobbigt det var att komma hem till en tom lägenhet utan HUND i då? *tycker lite synd om mig själv*
Men nu får jag ju snart besök så då blev det en GOD morgon igen! 😀
Mattias: Vet du hur jobbigt det var att komma hem till en tom lägenhet utan HUND i då? *tycker lite synd om mig själv*
Men nu får jag ju snart besök så då blev det en GOD morgon igen! 😀
Quote from Funbeat user on 7 July 2013, 11:40Jessie: Det kan jag tänka mig är rätt tomt! Att ha ständigt bordis-sällskap är definitivt något som går att vänja sig till med, och då blir skillnaden mot att inte ha det rätt stor.
Har du dessutom inga FB-vänner där att valla runt så... 🙂
Jessie: Det kan jag tänka mig är rätt tomt! Att ha ständigt bordis-sällskap är definitivt något som går att vänja sig till med, och då blir skillnaden mot att inte ha det rätt stor.
Har du dessutom inga FB-vänner där att valla runt så... 🙂
Quote from Funbeat user on 7 July 2013, 15:32NU har jag det! *skiner upp!* 😀
Dags för lite hemmavallning faktiskt. See ya!
NU har jag det! *skiner upp!* 😀
Dags för lite hemmavallning faktiskt. See ya!
Quote from Funbeat user on 7 July 2013, 23:21Mattias: alla åtta blev glada. Men sen blev de sex igen. 🙂
Mattias: alla åtta blev glada. Men sen blev de sex igen. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 July 2013, 07:52Morrn morrn, väldigt sent av mej sry 😀
Morrn morrn, väldigt sent av mej sry 😀
Quote from Funbeat user on 8 July 2013, 18:28Heff: Okej okej. 😉
Celos: Det där var någon form av kattematisk uträkning som var svår att förstå.
Heff: Okej okej. 😉
Celos: Det där var någon form av kattematisk uträkning som var svår att förstå.
Quote from Funbeat user on 8 July 2013, 20:29Mattias: jag trodde du var matematiker, det har jag bestämt hört 😉
Kattvakten hade med sig sina två som sen åkte hem igen. 🙂
Mattias: jag trodde du var matematiker, det har jag bestämt hört 😉
Kattvakten hade med sig sina två som sen åkte hem igen. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 July 2013, 05:27Morrn morrn och ordningen är återställd 🙂
Morrn morrn och ordningen är återställd 🙂