Quote from Funbeat user on 2 July 2013, 09:37Gillar inte heller folkmassor, åker därför till jobbet 06:28 på morgonen 😀 (även fast man "bör" komma in mellan 8-9)
Gillar inte heller folkmassor, åker därför till jobbet 06:28 på morgonen 😀 (även fast man "bör" komma in mellan 8-9)
Quote from Funbeat user on 2 July 2013, 19:21Henrik, jag önskar jag kunde välja jag med.
Vad är det för fel på alla människor? Måste alla åka till Danmark just på en tisdag? (#)
Men nu sitter jag i min trygga lugna vrå och lyssnar på Raubtier och äter nötter. 😉 Om 10 minuter slår jag upp portarna
Henrik, jag önskar jag kunde välja jag med.
Vad är det för fel på alla människor? Måste alla åka till Danmark just på en tisdag? (#)
Men nu sitter jag i min trygga lugna vrå och lyssnar på Raubtier och äter nötter. 😉 Om 10 minuter slår jag upp portarna
Quote from Funbeat user on 2 July 2013, 20:12Ska Rush vara där ?
Ska Rush vara där ?
Quote from Funbeat user on 2 July 2013, 22:15Näääää.... (H)
Näääää.... (H)
Quote from Funbeat user on 3 July 2013, 09:22God morgon! Åker till Gävle/Furuvik om en stund och kommer själv med att endast tänka på hur otroligt skönt det ska bli att få bo på hotell (och kunna sova ordentligt och vakna utvilad).
God morgon! Åker till Gävle/Furuvik om en stund och kommer själv med att endast tänka på hur otroligt skönt det ska bli att få bo på hotell (och kunna sova ordentligt och vakna utvilad).
Quote from Funbeat user on 3 July 2013, 10:11God morgon! Undrar varför jag drabbats av sömnproblem mitt i semestern? Fram på morgonkvisten sover jag alltid som en stock däremot.
Hoppas du får sova ut ordentligt på hotellet Katarina!
God morgon! Undrar varför jag drabbats av sömnproblem mitt i semestern? Fram på morgonkvisten sover jag alltid som en stock däremot.
Hoppas du får sova ut ordentligt på hotellet Katarina!
Quote from Funbeat user on 3 July 2013, 10:32Ha det bra Kat 🙂
Ha det bra Kat 🙂
Quote from Funbeat user on 3 July 2013, 11:16Ha det så bra Kat! Hotell låter skönt:-)
På väg till Myskoxscentret i Tännäs, ska bli kul att se djuren igen och höra mer om dem. Sen marknad, meteoritkrater och geocaching. Blåsigt men om man hittar lä så värmer solen.
Ha det så bra Kat! Hotell låter skönt:-)
På väg till Myskoxscentret i Tännäs, ska bli kul att se djuren igen och höra mer om dem. Sen marknad, meteoritkrater och geocaching. Blåsigt men om man hittar lä så värmer solen.
Quote from Funbeat user on 4 July 2013, 03:43Gomorron 🙂
Gomorron 🙂
Quote from Funbeat user on 4 July 2013, 05:01..morr..on..
..morr..on..