Quote from Funbeat user on 4 July 2013, 08:26Morrn. Idag blir det ut att gå igen. 🙂
Morrn. Idag blir det ut att gå igen. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 July 2013, 19:32Celos: Härligt! Med den inställningen kommer du att komma långt! 😉
Celos: Härligt! Med den inställningen kommer du att komma långt! 😉
Quote from Funbeat user on 4 July 2013, 23:03Mattias: har fått blodad tand så igår blev det shopping av ett par riktiga vandrarkängor. 😀
Mattias: har fått blodad tand så igår blev det shopping av ett par riktiga vandrarkängor. 😀
Quote from Funbeat user on 4 July 2013, 23:27Nu har du gått upp dig
🙂
Nu har du gått upp dig
🙂
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 05:05Morrn morrn 😀
@Celos
Gött 🙂
Morrn morrn 😀
@Celos
Gött 🙂
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 05:51God morgon, så var det fredag igen 🙂
God morgon, så var det fredag igen 🙂
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 06:02God morgon på er.
Vaknade 05.45 på min första sesmesterdag vilket var sådär. Hjärnan går på högvarv vilket är ett tecken på att semestern är välbehövlig.
Idag blir det färd mot Västeråstrakten och kusinträff. Ska bli jättekul
God morgon på er.
Vaknade 05.45 på min första sesmesterdag vilket var sådär. Hjärnan går på högvarv vilket är ett tecken på att semestern är välbehövlig.
Idag blir det färd mot Västeråstrakten och kusinträff. Ska bli jättekul
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 10:38Morrn! Eller go förmiddag. Efter en sen trevlig kväll med mycket givande prat blev det sovmorgon. Precis frukostat klart. Idag blir det en vilodag från vandringen. Känns lite i ben och knän.
Morrn! Eller go förmiddag. Efter en sen trevlig kväll med mycket givande prat blev det sovmorgon. Precis frukostat klart. Idag blir det en vilodag från vandringen. Känns lite i ben och knän.
Quote from Funbeat user on 7 July 2013, 09:50God morgon världen!
Jag känner mig oförskämt glad idag, utan någon speciell orsak. Trots singelskap och ännu inget morgonkaffe så känns det som en härlig dag. 🙂
God morgon världen!
Jag känner mig oförskämt glad idag, utan någon speciell orsak. Trots singelskap och ännu inget morgonkaffe så känns det som en härlig dag. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 July 2013, 10:05Vilken härlig känsla Mattias! Hoppas dagen fortsätter så.
Vilken härlig känsla Mattias! Hoppas dagen fortsätter så.