Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 07:13Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 08:13Nina: Ja, gör det! Eller sov i bilen hela vägen dit. 🙂
Nina: Ja, gör det! Eller sov i bilen hela vägen dit. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 04:55Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 08:36Gomorron! Jag vaknade kl 6, sen kl 7 och kl 8 var det bara att gå upp. Antar att jag har vilat färdigt nu. 🙂
Frukost, kaffe ich sen får jag ge mig på hemmet. Ikväll ska dottern på MTB-träning. Ska bli spännande att se om jag kommer upp på en cykel.... D
Gomorron! Jag vaknade kl 6, sen kl 7 och kl 8 var det bara att gå upp. Antar att jag har vilat färdigt nu. 🙂
Frukost, kaffe ich sen får jag ge mig på hemmet. Ikväll ska dottern på MTB-träning. Ska bli spännande att se om jag kommer upp på en cykel.... D
Quote from Funbeat user on 21 June 2013, 06:20Morning alla är pigga och vakna ? 😀
Morning alla är pigga och vakna ? 😀
Quote from Funbeat user on 21 June 2013, 08:46Vaken ja, pigg nja, vaknar helt när jag fått första munnen kaffe i mig 🙂
Soligt och fint, ska åka ca 3 timmar så det är bäst att ladda med frukost och lektyr för färden.
Vaken ja, pigg nja, vaknar helt när jag fått första munnen kaffe i mig 🙂
Soligt och fint, ska åka ca 3 timmar så det är bäst att ladda med frukost och lektyr för färden.
Quote from Funbeat user on 21 June 2013, 08:54Gomorron!
Varmt och soligt i Götet. Hoppas det håller i sig. 🙂
Gomorron!
Varmt och soligt i Götet. Hoppas det håller i sig. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 June 2013, 05:01Gomorron 🙂
Gomorron 🙂
Quote from Funbeat user on 24 June 2013, 07:22God morgon 🙂
Fas 2 på semestern är idag. Färd till Härjedalen och Fjällnäs med trevligt sällskap, längtar upp för det mesta var länge sen jag var där på sommaren. Dessutom ska jag vara där länge och ha trevligt sällskap hela tiden :-). Frukost först oc
God morgon 🙂
Fas 2 på semestern är idag. Färd till Härjedalen och Fjällnäs med trevligt sällskap, längtar upp för det mesta var länge sen jag var där på sommaren. Dessutom ska jag vara där länge och ha trevligt sällskap hela tiden :-). Frukost först oc
Quote from Funbeat user on 25 June 2013, 03:53Morrn morrn 🙂
Morrn morrn 🙂