Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 05:56Morrn morrn sjusovare 🙂
Morrn morrn sjusovare 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 10:01God morgon!
Pappa ringde igår vid 12.00 jag svarade inte för jag var en smula trött efter fredagens sommarfest... Ringde upp vid 15.00 och då sa han att han trodde att jag kanske sprang maran moahahaha!! Nä, inte riktigt...Han ska komma och hjälpa mig r
God morgon!
Pappa ringde igår vid 12.00 jag svarade inte för jag var en smula trött efter fredagens sommarfest... Ringde upp vid 15.00 och då sa han att han trodde att jag kanske sprang maran moahahaha!! Nä, inte riktigt...
Han ska komma och hjälpa mig r
Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 11:56God morgon!
Lite trött i dag, alldeles för sent i går kväll ( läs natt ) så det blev övernattning på annan ort.
God morgon!
Lite trött i dag, alldeles för sent i går kväll ( läs natt ) så det blev övernattning på annan ort.
Quote from Funbeat user on 3 June 2013, 15:46God Morgon, fast det är varken morgon och det där med god vet jag inte.
Jobbade i natt och hade svårt att sova i går em trots sen lördagskväll, nu känns det som jag bara nosat på kudden några nätter och blir nästan lite stressad av att jag ska vara på jo
God Morgon, fast det är varken morgon och det där med god vet jag inte.
Jobbade i natt och hade svårt att sova i går em trots sen lördagskväll, nu känns det som jag bara nosat på kudden några nätter och blir nästan lite stressad av att jag ska vara på jo
Quote from Funbeat user on 8 June 2013, 07:45God Morgon, planerar dagen med inköp, matlagning och fest hemma för några vänner.
Det verkar bli fint väder och det är jag glad för, om alla kommer så blir vi 19 st.
Finns det (L)rum.............Perfekt inledning på min semester, den är efterlängtad :
God Morgon, planerar dagen med inköp, matlagning och fest hemma för några vänner.
Det verkar bli fint väder och det är jag glad för, om alla kommer så blir vi 19 st.
Finns det (L)rum.............
Perfekt inledning på min semester, den är efterlängtad :
Quote from Funbeat user on 8 June 2013, 08:31Morrn morrn och @ Camilla (t+)
Morrn morrn och @ Camilla (t+)
Quote from Funbeat user on 8 June 2013, 10:04.,.
.,.
Quote from Funbeat user on 9 June 2013, 10:52Försöker väcka liv i kroppen.... Det går så där. Fest hemma i går och fix i köket innan tar ut sin rätt. Sen var det fasligt åskmuller i natt strax efter 4-tiden, det är rätt mysigt att lyssna på men det tog lite tid att somna om. Idag skulle vi ha firat
Försöker väcka liv i kroppen.... Det går så där. Fest hemma i går och fix i köket innan tar ut sin rätt. Sen var det fasligt åskmuller i natt strax efter 4-tiden, det är rätt mysigt att lyssna på men det tog lite tid att somna om. Idag skulle vi ha firat
Quote from Funbeat user on 11 June 2013, 07:13God Morgon!
Det sista är lagt i resväskan och jag äter frukost. Snart dags att åka till Arlanda, ha en fin dag världens bästa singlar 🙂
God Morgon!
Det sista är lagt i resväskan och jag äter frukost. Snart dags att åka till Arlanda, ha en fin dag världens bästa singlar 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 06:44Gomorron! Idag vaknade jag kl 2:45 av att Caroline hotade mig med att hälla vatten på mig. Som om det inte var nog med att hon tände varenda lampa i lägenheten och mobilen skränade som en anka.
Nu har vi alla fall ätit frukost, packat det sista, spelat w
Gomorron! Idag vaknade jag kl 2:45 av att Caroline hotade mig med att hälla vatten på mig. Som om det inte var nog med att hon tände varenda lampa i lägenheten och mobilen skränade som en anka.
Nu har vi alla fall ätit frukost, packat det sista, spelat w