Quote from Funbeat user on 27 May 2013, 23:11Coolt Nina! 😀 Förresten, testa att tvätta dem några gånger så kanske de bleker sig rosa! *snilleblixtrar* 😉
Coolt Nina! 😀 Förresten, testa att tvätta dem några gånger så kanske de bleker sig rosa! *snilleblixtrar* 😉
Quote from Funbeat user on 27 May 2013, 23:25De rosa var sluuuuuut! :´-(
Hade jag kommit på idén tidigare hade jag gjort egna fina rosa. men nu fick jag köpa. Hade bara en timma på mig. 😉
De rosa var sluuuuuut! :´-(
Hade jag kommit på idén tidigare hade jag gjort egna fina rosa. men nu fick jag köpa. Hade bara en timma på mig. 😉
Quote from Funbeat user on 27 May 2013, 23:47Dina pompoms och hejandet värmde verkligen Nina (L) men jag hade inte kropp för att ta ett enda löpsteg mer den dagen.
Dina pompoms och hejandet värmde verkligen Nina (L) men jag hade inte kropp för att ta ett enda löpsteg mer den dagen.
Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 04:06Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 04:32God morgon! 🙂
Efter en otroligt händelsefattig natt på jobbet närmar sig nu en dag då jag inte alls får åka hem och sova, utan istället ska iväg med hästen till kliniken. Hoppas nu bara att bilen håller både dit och tillbaka igen...
God morgon! 🙂
Efter en otroligt händelsefattig natt på jobbet närmar sig nu en dag då jag inte alls får åka hem och sova, utan istället ska iväg med hästen till kliniken. Hoppas nu bara att bilen håller både dit och tillbaka igen...
Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 05:33Morn da! Känns som måndag idag, trots att jag vet att det är tisdag. Sitter på tåget på väg mot Skövde, dagen till ära med ett stycke MTB nedpackad och medtagen. Hej stigar! 😀
Ha en fin dag alla!
Morn da! Känns som måndag idag, trots att jag vet att det är tisdag. Sitter på tåget på väg mot Skövde, dagen till ära med ett stycke MTB nedpackad och medtagen. Hej stigar! 😀
Ha en fin dag alla!
Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 09:59Gomorron! *gäsp*
Inte nog med att jag spenderade hela gårdagen med att inte göra något alls, jag har dessutom sovit alldeles för länge idag. (#)
Kroppen och framför allt benen är fortfarande sega. Hur ska detta gå?? Jag måste ju träna! Börjar få lite pani
Gomorron! *gäsp*
Inte nog med att jag spenderade hela gårdagen med att inte göra något alls, jag har dessutom sovit alldeles för länge idag. (#)
Kroppen och framför allt benen är fortfarande sega. Hur ska detta gå?? Jag måste ju träna! Börjar få lite pani
Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 10:21Jag säger god dag, var trött i går kväll och la mig men sen var det stört omöjligt att sova. Agh, det är bara att se till att få kroppen i fas med verkligheten.
Jag säger god dag, var trött i går kväll och la mig men sen var det stört omöjligt att sova. Agh, det är bara att se till att få kroppen i fas med verkligheten.
Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 10:57God "morgon"! Jag har mått lite dåligt i natt så jag jobbar hemifrån idag (#) Tur att soffan är ett bekvämt kontor 🙂
God "morgon"! Jag har mått lite dåligt i natt så jag jobbar hemifrån idag (#) Tur att soffan är ett bekvämt kontor 🙂
Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 12:33Hoppas du mår bättre Linda.
Nina, det kommer att gå jättebra runt pölen. 🙂
Camilla, ut och spring!
Hoppas du mår bättre Linda.
Nina, det kommer att gå jättebra runt pölen. 🙂
Camilla, ut och spring!