Quote from Funbeat user on 27 May 2013, 10:44Sovit gott - nä. Ont i kroppen - JA
Med andra ord ingen bra dag. Men förhoppningsvis blir den inte sämre. 🙂
Sovit gott - nä. Ont i kroppen - JA
Med andra ord ingen bra dag. Men förhoppningsvis blir den inte sämre. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2013, 18:17Blev nattarbete för mig i natt så jag har sovit idag. Gott men när jag vaknade mådde jag dåligt, yr och nästan lite bakis. Nu har jag fått frukost, vatten och kaffe i kroppen och mår bättre. Hade tänkt springa innan jag ska på möte i kväll men jag får avs
Blev nattarbete för mig i natt så jag har sovit idag. Gott men när jag vaknade mådde jag dåligt, yr och nästan lite bakis. Nu har jag fått frukost, vatten och kaffe i kroppen och mår bättre. Hade tänkt springa innan jag ska på möte i kväll men jag får avs
Quote from Funbeat user on 27 May 2013, 18:33Kanske därför jag oxå är yr nu. Satt och kollade på flera filmer på raken. (#)
Edit: Illamående kan man ju förstås lätt bli när man ser hur illa det är att cykla i Göteborg.
Kanske därför jag oxå är yr nu. Satt och kollade på flera filmer på raken. (#)
Edit: Illamående kan man ju förstås lätt bli när man ser hur illa det är att cykla i Göteborg.
Quote from Funbeat user on 27 May 2013, 18:45För att inte tala om hur illa man mår när man verkligen cyklar i Göteborg...... (#)
För att inte tala om hur illa man mår när man verkligen cyklar i Göteborg...... (#)
Quote from Funbeat user on 27 May 2013, 19:30Verkligen... (#)
Verkligen... (#)
Quote from Funbeat user on 27 May 2013, 19:35Tur att jag sprang då 😉
Eller vad det nu var jag gjorde där BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-confused010.gif
Tur att jag sprang då 😉
Eller vad det nu var jag gjorde där BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-confused010.gif
Quote from Funbeat user on 27 May 2013, 19:48Du sprang ju lite i alla fall!! (H) Fast jag tyckte nog du kunde ha tagit i lite när jag stod och hoppade med mina pom-poms. 😉
Du sprang ju lite i alla fall!! (H) Fast jag tyckte nog du kunde ha tagit i lite när jag stod och hoppade med mina pom-poms. 😉
Quote from Funbeat user on 27 May 2013, 22:22Nina! Har du pom-poms!? 😀 *lite avis*
Nina! Har du pom-poms!? 😀 *lite avis*
Quote from Funbeat user on 27 May 2013, 22:46Jaaa! Jag köpte pom-poms till Göteborgsvarvet. Tyvärr fanns det inga rosa så det blev blaskröda. (H) Men de gjorde nytta! Patrik såg mig i alla fall, det hade han inte gjort annars. 😉 Och de hejade ett gäng kompisar i mål. 😉
Jaaa! Jag köpte pom-poms till Göteborgsvarvet. Tyvärr fanns det inga rosa så det blev blaskröda. (H) Men de gjorde nytta! Patrik såg mig i alla fall, det hade han inte gjort annars. 😉 Och de hejade ett gäng kompisar i mål. 😉
Quote from Funbeat user on 27 May 2013, 23:00Va? Fanns det inga rosa pompoms?? Vilken katastrof, vart vänder man sig när man vill klaga? (H)
Va? Fanns det inga rosa pompoms?? Vilken katastrof, vart vänder man sig när man vill klaga? (H)