Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 16:59Lyckades köra så hårt igår att jag fortfarande var illamående i morse....
Lyckades köra så hårt igår att jag fortfarande var illamående i morse....
Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 20:11Bra tränat, Caroline!!
Bra tränat, Caroline!!
Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 20:37Tack 🙂
Om jag ska orka bogsera dig runt pölen måste jag ju träna ordentligt 😉
Tack 🙂
Om jag ska orka bogsera dig runt pölen måste jag ju träna ordentligt 😉
Quote from Funbeat user on 30 May 2013, 03:34Morning
Morning
Quote from Funbeat user on 30 May 2013, 06:33På väg till jobbet, det känns som det var 100 år sen jag var där. Märklig känsla, det var ju tre dagar sen men jag har haft annat roligt för mig så jag inte har tänkt på jobbet.
Solsken 🙂
På väg till jobbet, det känns som det var 100 år sen jag var där. Märklig känsla, det var ju tre dagar sen men jag har haft annat roligt för mig så jag inte har tänkt på jobbet.
Solsken 🙂
Quote from Funbeat user on 30 May 2013, 08:05Gomorron! Jag har försovit mig. (#) Vi har en i familjen som ser till att alla vaknar i tid, men hon sov hos en kompis inatt... Hon får helt enkelt sova hemma i fortsättningen! (H)
Gomorron! Jag har försovit mig. (#) Vi har en i familjen som ser till att alla vaknar i tid, men hon sov hos en kompis inatt... Hon får helt enkelt sova hemma i fortsättningen! (H)
Quote from Funbeat user on 30 May 2013, 08:54😉
😉
Quote from Funbeat user on 30 May 2013, 09:52morrn ja!
JAG tycker vi börjar snacka om "pölen" när vi snackar om sjön VÄNERN och "diket" när vi snackar om sjön VÄTTERN. Så alla använder samma termer liasom:-))
morrn ja!
JAG tycker vi börjar snacka om "pölen" när vi snackar om sjön VÄNERN och "diket" när vi snackar om sjön VÄTTERN. Så alla använder samma termer liasom:-))
Quote from Funbeat user on 31 May 2013, 04:30Gomorron! 🙂
Två timmar kvar på jobbet innan man äntligen får åka hem och sova sig lite. (H)
Gomorron! 🙂
Två timmar kvar på jobbet innan man äntligen får åka hem och sova sig lite. (H)
Quote from Funbeat user on 31 May 2013, 07:36Dumt att vakna tidigt när jag har en intensiv dag framför mig, det var lika bra att gå upp och nu är en tvättmaskin igång. Ska träffa bästisen från Tyskland och hennes två barn idag, undrar om jag "måste" läsa någon Alfons bok på pendeln.
I kväll blir d
Dumt att vakna tidigt när jag har en intensiv dag framför mig, det var lika bra att gå upp och nu är en tvättmaskin igång. Ska träffa bästisen från Tyskland och hennes två barn idag, undrar om jag "måste" läsa någon Alfons bok på pendeln.
I kväll blir d