Quote from Funbeat user on 17 May 2013, 09:30Tack, jag är sällan i Göteborg och så hoppas jag träffa några av er också 🙂
Tack, jag är sällan i Göteborg och så hoppas jag träffa några av er också 🙂
Quote from Funbeat user on 17 May 2013, 10:38Inte omöjligt att jag ansluter imorgon. 🙂
Inte omöjligt att jag ansluter imorgon. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2013, 04:45Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 20 May 2013, 06:38Gomorron! 🙂
Idag är det helskyddsdräktsmåndag på jobbet!
Gomorron! 🙂
Idag är det helskyddsdräktsmåndag på jobbet!
Quote from Funbeat user on 20 May 2013, 08:19Godmorgon!
Sitter på kontoret med dagens första kopp kaffe och planerar kommande veckor, hinner nog t o m med ett fyspass i eftermiddag (H)
Helskyddsdräktsmåndag? Det låter spännande Jessie!
Godmorgon!
Sitter på kontoret med dagens första kopp kaffe och planerar kommande veckor, hinner nog t o m med ett fyspass i eftermiddag (H)
Helskyddsdräktsmåndag? Det låter spännande Jessie!
Quote from Funbeat user on 20 May 2013, 10:16Joru Johan. Var tredje måndag är spännande på det här jobbet.
Joru Johan. Var tredje måndag är spännande på det här jobbet.
Quote from Funbeat user on 20 May 2013, 10:59God morgon!
Njuter av en lång och sen frukost med terrassdörren öppen, inte riktigt läge för att sitta ute men snart. Efter en helg med bästa sällskapet så kan jag idag reflektera över livet.
Snart är det dags att åka till jobbet.
God morgon!
Njuter av en lång och sen frukost med terrassdörren öppen, inte riktigt läge för att sitta ute men snart. Efter en helg med bästa sällskapet så kan jag idag reflektera över livet.
Snart är det dags att åka till jobbet.
Quote from Funbeat user on 20 May 2013, 11:09Underbart sen frukost Camilla! Själv väntar jag med spänning på att klockan ska bli lunch om 20 minuter.
Jessie, får man fråga vad du egentligen jobbar med?
Underbart sen frukost Camilla! Själv väntar jag med spänning på att klockan ska bli lunch om 20 minuter.
Jessie, får man fråga vad du egentligen jobbar med?
Quote from Funbeat user on 21 May 2013, 07:10Gomorron! Varför är natten så kort för? (#) Och varför lär jag mig aldrig att lägga mig i tid?? *gäsp*
Gomorron! Varför är natten så kort för? (#) Och varför lär jag mig aldrig att lägga mig i tid?? *gäsp*
Quote from Funbeat user on 21 May 2013, 07:17Johan: Tillverkar den aktiva substansen i en astmamedicin. Skitbra att få i sig i rätt dos och om man HAR astma, men annars - inte så värst. (H)
Johan: Tillverkar den aktiva substansen i en astmamedicin. Skitbra att få i sig i rätt dos och om man HAR astma, men annars - inte så värst. (H)