Quote from Funbeat user on 10 May 2013, 08:11Fåglarnas konsert började för länge sen, ljuvliga toner att vakna till. Jag tror det blir frukost ute, den som dukar bestämmer. Eller hur 😉
Fåglarnas konsert började för länge sen, ljuvliga toner att vakna till. Jag tror det blir frukost ute, den som dukar bestämmer. Eller hur 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2013, 08:34VARFÖR tog jag inte ledigt idag????? (Ja, fem frågetecken.)
VARFÖR tog jag inte ledigt idag????? (Ja, fem frågetecken.)
Quote from Funbeat user on 10 May 2013, 09:09"Ledig", 1:a tvätten snart klar, kaffekoppen tom - tror det får bli lite mer kaffe 🙂
God morgon alles!
"Ledig", 1:a tvätten snart klar, kaffekoppen tom - tror det får bli lite mer kaffe 🙂
God morgon alles!
Quote from Funbeat user on 11 May 2013, 07:27Morning snart frukost 🙂
Morning snart frukost 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2013, 08:29Godmorgon! 🙂
Frukosten är äten, hunden är matad och rastad två gånger och dessutom lite utställningstränad inför den inofficiella debuten nästa helg. Snart bär det av till stallet. Life is good. 😀
Godmorgon! 🙂
Frukosten är äten, hunden är matad och rastad två gånger och dessutom lite utställningstränad inför den inofficiella debuten nästa helg. Snart bär det av till stallet. Life is good. 😀
Quote from Funbeat user on 11 May 2013, 09:57Godmorgon, ser ut att bli en toppen dag 🙂
Godmorgon, ser ut att bli en toppen dag 🙂
Quote from Funbeat user on 12 May 2013, 07:56Morrn morrn, nyssens hemkommen från en 2-timmars morgontur på cykeln, kan det bli bättre ? 😀
Morrn morrn, nyssens hemkommen från en 2-timmars morgontur på cykeln, kan det bli bättre ? 😀
Quote from Funbeat user on 12 May 2013, 10:36Heff: Det kan det ju lätt! Genom att skippa cykeln. (H)
Heff: Det kan det ju lätt! Genom att skippa cykeln. (H)
Quote from Funbeat user on 12 May 2013, 10:54God "Morgon". Om man fastnar framför TV så blir det sent, om jag inte hade behövt köpa mjölk till morgonkaffet så hade jag dragit mig ännu längre......
Heff, skönt att ha träningen avklarad!
God "Morgon". Om man fastnar framför TV så blir det sent, om jag inte hade behövt köpa mjölk till morgonkaffet så hade jag dragit mig ännu längre......
Heff, skönt att ha träningen avklarad!
Quote from Funbeat user on 12 May 2013, 11:56@Jessie
Hade du varit med och cyklat så hade du definitivt inte kommit runt ens ett varv, 7km in på varvet finns ett stall och hagar fulla med hästar, efter 1,3 mil så har Skogslotten tävlingar denna helg, framme i Åby så verkar det som om ridklubben har
@Jessie
Hade du varit med och cyklat så hade du definitivt inte kommit runt ens ett varv, 7km in på varvet finns ett stall och hagar fulla med hästar, efter 1,3 mil så har Skogslotten tävlingar denna helg, framme i Åby så verkar det som om ridklubben har