Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 05:00Gooood morgon! (Vilket min telefon ville få till "Mortons", jefvla pretto-löpar-telefon. 😉 ) Sitter och väntar på att få kliva på tåget för att åka till jobbet alldeles för tidigt. Som av en händelse visar Malmö sig fån sin vackraste morgonsida just idag
Gooood morgon! (Vilket min telefon ville få till "Mortons", jefvla pretto-löpar-telefon. 😉 ) Sitter och väntar på att få kliva på tåget för att åka till jobbet alldeles för tidigt. Som av en händelse visar Malmö sig fån sin vackraste morgonsida just idag
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 07:01God morgon! 🙂
Ännu en dag på jobbet. Knepig känsla att ha måndag när det är torsdag. Cyklade till jobbet idag och det visar sig ta exakt lika lång tid som med bussen, så alltså kommer jag bli snabbare än bussen framöver! 😀
(idag var både kondisen och b
God morgon! 🙂
Ännu en dag på jobbet. Knepig känsla att ha måndag när det är torsdag. Cyklade till jobbet idag och det visar sig ta exakt lika lång tid som med bussen, så alltså kommer jag bli snabbare än bussen framöver! 😀
(idag var både kondisen och b
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 07:28Hmm... kan det vara Senza unda donna, engelska versionen?
Hmm... kan det vara Senza unda donna, engelska versionen?
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 07:37Ding ding ding ding! We have a winner! 😀 Celos har rätt, för visst är det "Senza Una Donna" med Zucchero (som om jag minns rätt inte var så sockersöt) och Paul Young. Uppgifterna går dock isär om det var -86 eller -87 som den släpptes. 🙂
Ding ding ding ding! We have a winner! 😀 Celos har rätt, för visst är det "Senza Una Donna" med Zucchero (som om jag minns rätt inte var så sockersöt) och Paul Young. Uppgifterna går dock isär om det var -86 eller -87 som den släpptes. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 10:03Enl wikipedia släppte den 1987 och Paul Young gjorde den 1991.
Enl wikipedia släppte den 1987 och Paul Young gjorde den 1991.
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 10:25Snyggt Celos (t+) Hade nog kommit på det när jag borde fokusera på annat.
God förmiddag, har är det solsken och ledig dag. Löpning och planering av resan till Göteborg med trevligt sällskap 🙂
Snyggt Celos (t+) Hade nog kommit på det när jag borde fokusera på annat.
God förmiddag, har är det solsken och ledig dag. Löpning och planering av resan till Göteborg med trevligt sällskap 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2013, 05:46Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 5 May 2013, 06:11Att vakna till fågelkvitter är gött men det finns en sorts fågel här som låter värre än 1 raspig tupp... morning.
Att vakna till fågelkvitter är gött men det finns en sorts fågel här som låter värre än 1 raspig tupp... morning.
Quote from Funbeat user on 5 May 2013, 08:50God morgon
God morgon
Quote from Funbeat user on 10 May 2013, 05:23Morrn morrn
Morrn morrn